Wednesday , September 28 2016
Home / Dunia Artis / Mon Ryanti di RAP (3 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

4-birthday-yana-samsudin-mediamalaya

Sekitar Majlis Ulangtahun Kelahiran Yana Samsudin ke-31 (7 Gambar)

Semalam merupakan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Yana Samsudin yang ke-31. Majlis disambut bersama peminat-peminatnya, staf ...

22 comments

  1. TERUK LAH KAU NI,KECANTIKAN KAU UTK TONTONAN UMUM!!!!!APE YG KO BANGGEKAN SGT???INGT ,KCNTIKAN HNYA LAH SEMNTARA ALLAH PINJAMKN..SEDARLAH WHAI MANUSIA..

  2. Ni bkn TUAH DI KAKI…
    ni TUAH DI TETEK!

  3. (Surah An Nur Ayat 31)

    Rasulullah s.a.w. bersabda dalam hadis yang diriwayatkan oleh Abu Hurairah, yang bermaksud:

    “Ada dua golongan dari ahli neraka yang belum pernah saya lihat keduanya itu: (l) Kaum yang membawa cambuk seperti ekor sapi yang mereka pakai buat memukul orang (penguasa yang kejam); (2) Perempuan-perempuan yang berpakaian tetapi telanjang, yang cenderung kepada perbuatan maksiat dan mencenderungkan orang lain kepada perbuatan maksiat, rambutnya sebesar punuk unta. Mereka ini tidak akan boleh masuk syurga, serta tidak dapat akan mencium bau syurga, padahal bau syurga itu tercium sejauh perjalanan demikian dan demikian.”

    SEDARLAH WAHAI MON RYANTI DAN SEMUA WANITA YG SEANGKATAN DGNNYA

  4. Not classy, girl…Not classy at all…Believe me, she will never be the A-class one…

  5. baik terus xpayah pakai baju..bio B***L je….

  6. mmg artiz klaw bgmbr ,,,,mmg suka seksi2 ohh .. skit mta jx lihat … mncmarkan mjlah… alang2 tnjuk sja laa… pe laa… pkai lha snonoh ckit bha tu …

  7. metro pn satu..yg ambik gmbo artis tu posing ngan baju seksi apehal..??sja nk laku kan akhbar la tu..saman je metrro..:P

  8. ish3 tiyak dia..hahahah!!

  9. ketiak pun hitam….sungguh mudah membuka aurat utk orang lain lihat…

  10. korg nk kutuk artis agak2 laaa,korg rasa nk jd ustaz or ustazah, jgn bca bhgian artis. myb ini editing or metro request. kita bukan tahu.

  11. yes. betol tu batman. ini editing kot utk lakukan metro. bukan salah mon ryanti pong. i love u mon ryanti.. all the best

  12. byk la korg bkn slh die..slh metro…sume slh..pdhl die sndr yg gedik nk pki cmtu ape celup? bodo!!

  13. mengumpat tu dosa lebih besar dr membunuh. biarla die nk pki apa. asalkan die tak menganggu kamu…

  14. ish3 cedey la korag ni… wahai mon ryanti jgn amek kesah dgn dorag ni truskn usaha kmu yeee wakakakakaa… ske at dye la nk pkai pe yg korag nk menyebok npe?

  15. whitesnake mmg hebat!!!

  16. Mak Ayah die x marahke foto mcm nii..

  17. mind u own business mate..jgn lah nak sibuk jaga tepi kain org..open minded sikit ..apa2 pun mon gud luck to u..fighting!..hee..

  18. semoga terus berjaya dalam kerjaya sebagai seorang pelakon.

  19. sabda baginda muhammad -(bukan dari golongan kami sesiapa yg tidak mengambil berat tentang urusan orang muslim)
    2. (perumpamaan soerang mukmin dengan seorang mukmin seperti mana bangunan saling mengukuh antara satu sama lain)
    jadi jelas lah sebagai seorang muslim kita mestilah menasihati saudara kita kearah kebaikan dan menjauhi larangan ,tetapi perlulah dengan cara yg brhkmah

  20. ah poyo la ko, ustaz dg uztazah tak bertauliah mmg dah biasa kat internet ni, ko dah puas tgk body org tu, pastu rajin pulak ko copy paste..apa punya org la, zaman jahiliyah ni takyah la ko nak drama, sama je kitasemua

counter statistics