Thursday , September 29 2016
Home / Pelik / Monumen Marilyn Monroe terbesar di Chicago (11 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Torajaย di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

14 comments

  1. wohooohohoohooo whats da point!!

  2. ..omputeh ni ad je nk wt…otak geliga..

  3. lol buat Monumen skirt terselak..

  4. ntahapahapa ek? trademark Marilyn skirt terselak ๐Ÿ™‚ kreatif bebenor

  5. lokasi pelancongan terbaik utk kaki2 pervert/fappers/pedobear… so, para fappers tunggu apa lagi?? straight away to Chicago "The windy city".

  6. nice look..

  7. Nanti ada yang bom macam WTC.

  8. dah tgk kat paper semalam n mntak die komen…

    n die terus ckp nak g tgk kat bawah….

  9. Hahaaa,xble blah.

  10. cantik sgt…seolah2 marilyn seorg yg sgt perfect..

  11. pasni monumen bush pulak lah agaknye ๐Ÿ™‚

  12. terselak…nasib baik pakai spender gak, kalau tak…hehe

  13. kalau x mesti scary……..

counter statistics