Tuesday , October 17 2017
Home / Pelik / Monumen Marilyn Monroe terbesar di Chicago (11 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Tahukah Anda: Apple jual baju pada tahun 1980an (14 Gambar)

Pada tahun 1986, dua tahun selepas komputer peribadi pertama Macintosh 128K dikeluarkan, Apple melancarkan pakaian ...

14 comments

  1. wohooohohoohooo whats da point!!

  2. ..omputeh ni ad je nk wt…otak geliga..

  3. lol buat Monumen skirt terselak..

  4. ntahapahapa ek? trademark Marilyn skirt terselak 🙂 kreatif bebenor

  5. lokasi pelancongan terbaik utk kaki2 pervert/fappers/pedobear… so, para fappers tunggu apa lagi?? straight away to Chicago "The windy city".

  6. nice look..

  7. Nanti ada yang bom macam WTC.

  8. dah tgk kat paper semalam n mntak die komen…

    n die terus ckp nak g tgk kat bawah….

  9. Hahaaa,xble blah.

  10. cantik sgt…seolah2 marilyn seorg yg sgt perfect..

  11. pasni monumen bush pulak lah agaknye 🙂

  12. terselak…nasib baik pakai spender gak, kalau tak…hehe

  13. kalau x mesti scary……..

counter statistics