Monday , December 5 2016
Home / Pelik / Monumen Marilyn Monroe terbesar di Chicago (11 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-safee-sali-meninggal-dunia-mediamalaya

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

14 comments

  1. wohooohohoohooo whats da point!!

  2. ..omputeh ni ad je nk wt…otak geliga..

  3. lol buat Monumen skirt terselak..

  4. ntahapahapa ek? trademark Marilyn skirt terselak 🙂 kreatif bebenor

  5. lokasi pelancongan terbaik utk kaki2 pervert/fappers/pedobear… so, para fappers tunggu apa lagi?? straight away to Chicago "The windy city".

  6. nice look..

  7. Nanti ada yang bom macam WTC.

  8. dah tgk kat paper semalam n mntak die komen…

    n die terus ckp nak g tgk kat bawah….

  9. Hahaaa,xble blah.

  10. cantik sgt…seolah2 marilyn seorg yg sgt perfect..

  11. pasni monumen bush pulak lah agaknye 🙂

  12. terselak…nasib baik pakai spender gak, kalau tak…hehe

  13. kalau x mesti scary……..

counter statistics