Tuesday , September 27 2016
Home / Dunia Artis / Mya bergambar di India (5 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

4-birthday-yana-samsudin-mediamalaya

Sekitar Majlis Ulangtahun Kelahiran Yana Samsudin ke-31 (7 Gambar)

Semalam merupakan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Yana Samsudin yang ke-31. Majlis disambut bersama peminat-peminatnya, staf ...

10 comments

  1. maya…mya la pulok, err sudah tukar ka??…suspen haku…

  2. perempuan betul semua posing normal je. yg 'perempuan' tu plak posing berlebihan. haish…tak kuasa aku. =p

    • hehehehe.. meneliti rupanya norma ni.. kalau norma tak btau, saya tak perasan pun ada 'perempuan' jadi-jadian di situ..

    • Que Rizuwan Mahrop

      hahahah emo btol ar rilex ar korang ade ke dah jejak kaki ke sana x de kannn hahahahahahhaah adui2 hahahahahahahahahaha relex ar heheheheheheheh guro ar santai2 hahahahaha

    • hahahaha…sakit pewot aku gelakkkkk…mmg xperasan..bajet hot la tu

    • timah binti sood

      lentikkkk macam nak cucuk orang depan jeee!!

  3. biasalah..

  4. Himalaya view yg superbb!!!

  5. uu.bestnyer….cntik wohhh …

counter statistics