Sunday , December 11 2016
Home / Dunia Artis / Mya bergambar di India (5 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Majlis Pernikahan AG Coco dan Zuliana Eusoff (4 Gambar)

AG Coco, seorang gitaris kumpulan Indie popular Hujan atau nama penuhnya Mohd Hezry Mohd Hafidz ...

10 comments

  1. maya…mya la pulok, err sudah tukar ka??…suspen haku…

  2. perempuan betul semua posing normal je. yg 'perempuan' tu plak posing berlebihan. haish…tak kuasa aku. =p

    • hehehehe.. meneliti rupanya norma ni.. kalau norma tak btau, saya tak perasan pun ada 'perempuan' jadi-jadian di situ..

    • hahahah emo btol ar rilex ar korang ade ke dah jejak kaki ke sana x de kannn hahahahahahhaah adui2 hahahahahahahahahaha relex ar heheheheheheheh guro ar santai2 hahahahaha

    • hahahaha…sakit pewot aku gelakkkkk…mmg xperasan..bajet hot la tu

    • lentikkkk macam nak cucuk orang depan jeee!!

  3. biasalah..

  4. Himalaya view yg superbb!!!

  5. uu.bestnyer….cntik wohhh …

counter statistics