Tuesday , December 6 2016
Home / Gossip Panas / Nabil & Irma Hasmie yang sedondon ungu

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

24 comments

  1. Chumelnya depa ni.
    Sangat sepadan kan.
    Moga kekal selamanya

    Soke tengok depa dalam ketuk2 ramahdan,
    Sumpah best!

  2. eeiii pegang2 nmpk. tu sengaja… Nikah aa cepat2. Pasni stesen tv mana plak nk dptkan hak eksklusif majlis kawin Nabil, TV9 kot hehehe… (anyway Nabil start from Raja Lawak Astro…)

  3. Ek.. Pakai cincin yang sama nampak. Cincin booking ke?

    Nasihat: Semoga terus belajar memahami, bertolak ansur dan saling hormat menghormati baru le kawin k.

  4. peluk jgn tak peluk

  5. PELUK LA…ORANG DAH TAK HERAN NGAN ARTIS SKRANG NI….ADA AKU KISAH

  6. manusia memang mcm tu…..x dapat bezakan yang mana halal dan yang haram….masing2 dosa,dan kerana itu jualah Allah s.w.t menurunkan bala kepada umat manusia….di mana bukan sahaja yang melakukan maksiat itu yang terkena ,tetapi juga kepada insan lain yang tidak berdosa…semoga ianya bukan dari kalangan kaum keluarga kita…amin

  7. asyik berkepit aje ke hulu ke hilir….
    nikahlah cepat2 nak kurangkan dosa….
    makin lama makin banyak dosa yang kena tanggung…
    ingatlah….langit tak selalunya cerah…

  8. "Antara Pegang Awek & Pegang Anjing
    LEMBU: Hai anjing, apa habaq? Macam ada yg tak kena je?
    ANJING: Aku tengah tension nih. Mau je aku gigit manusia tadi.
    LEMBU : eh? kenapa?
    ANJING: aku lalu tepi dua orang manusia lelaki dan perempuan yg sedang berkepit. Tetiba si lelaki terperanjat dan terus melompat dan berkata "hoi anjing, pergi jauh-jauh, najis!".
    LEMBU: Ya, lah. Ko kan haram. Najis tahap berat bagi manusia. Biasalah tu.
    ANJING: Kalau aku najis sekali pon, kalau dia tersentuh aku, boleh disamak. Yang dia sentuh dan raba-raba awek dia tu apa? Boleh ke nak samak dosa?
    LEMBU: Betul tu. Memegang wanita yg bukan mahramnya tanpa ikatan yg sah, lebih dahsyat kenajisannya daripada memegang ko anjing, malah tak boleh suci sekalipun di samak.
    ANJING: Wah.. ayat ko memang power la… manusia kena ubah pepatah "Pandai macam LEMBU"

    Daripada satu hadis yang diriwayatkan daripada ibnu majah menyatakan bahawa “Bergomolan dengan babi (khinzir) itu adalah lebih baik berbanding dengan bersentuhan (secara sengaja) dengan wanita yang bukan mahram”.

    Bersentuhan (dengan sengaja & apatah lagi bertujuan syahwat) adalah berdosa dan wajib bertaubat (bagi membersihkan dosa). Sedangkan menyentuh anjing tidaklah berdosa dan hanya perlu disuci (bukan bertaubat). Menyentuh anjing bukanlah satu kesalahan (dosa) atau maksiat. Tetapi, menyentuh wanita bukan mahram adalah berdosa dan merupakan maksiat.

    Di dalam satu riwayat hadis yang lain yang maksudnya, “Sesungguhnya kepala yang ditusuk dengan besi itu lebih baik daripada menyentuh kaum yang bukan sejenis yang tidak halal baginya. (Riwayat At Tabrani dan Baihaqi)

    “…Katakanlah lagi (kepadanya): Adakah sama orang-orang yang mengetahui dengan orang-orang yang tidak mengetahui? Sesungguhnya orang-orang yang dapat mengambil pelajaran dan peringatan hanyalah orang-orang yang berakal sempurna”. (Surah Zumar: 9) "

  9. Tak kawen marah…Bila artis tu kawen pun marah jugak.

  10. Sampai Jodoh kawenlah diorang tuh.

  11. eweez ne cre ckp mcm bgs tp tu la agk pelik la ak.. die pndi nasihat org tp kenkdg ak tgk de gak comment die yg duk ngutuk2 org…. mengumpat@mengata org tu x dose ke eweez??

    • No once perfect. Sunnah Nabi – sampaikan ajaran ku walaupun sepotong ayat.
      Jap cek komen2 aku… bile mase le aku dok ngate org…. cth pls?

      • aiyohh!!! malunye silap eja…
        No one's perfect yg btulnye.
        Kesulitan amat dikesali…

        • hahaha..ko dh kne ewiezz..mmg ko agk poyo sket la aku tgk komen2 ko..mcm pasan bgs ..siyes..

          • lor.. mengutuk salah bg komen neutral plak pasan bagus plak. klu stakat komen atas tu, stakat copy paste email je beb.. aku pun lu 'sama jalan' je dulu..
            mana ade manusia perfect beb…
            Malaysia kan negara bebas, bg je komen ikut perspektive kite,,,
            jahat2 aku pun aku xde aaa smpi guna perkataan2 kureng misalnye moron ke 4 letter word ke.
            Korang pun jgn aa guna perkataan2 camtu, sbb cam doa tau, skali org x redha kang x psl2 berbalik ke diri sendri…

  12. irma saya pemimat setia awak yg no.1 di singapura saya suke awak lakon dalam drama (JANJI DIANA),yg menjadi adik kepada ABANG AARON AZIZ

  13. ala nurul mentang2 aaron aziz org singapore…norish karman tak suke…?hehe…

  14. aku x suke deme ni..poyo je..tgk2 x kekal lame..artis bese la..uhu..sbb nabil byk duit..ce nabil xde duit..nk ke irma tu? hahaha

  15. ala ceh nih..
    menyibuk je ckp org..
    ko pon bukannyer bagus sgt..
    komen awiezz more better then u la..
    sekuang2nye dier bg advice/opinion nk dgr ke x lantak la..
    kalo ko tahu nk cr slh org jer..
    sume xkena kn..
    org tuepoyo la.. gedik la..
    sdri tgokk… kwang3

  16. tmpt commenter disini adalah utk mengkritik, motivate, cadangan atau lain2 luahan..jd?x salah lau nak kritik ke..nak kutuk ke..lau x suka..jgn baca….adat la..x smua org suka apa y kita suka..even ko tu fan no 1 nabil….ko xleh paksa org puji bnda2 y ko suka tu…lau x…org kata ko mmg x sdr diri..hahaha..
    so?suka hati mak bapak nenek moyang kwn aku la nak komen kat sini..aku sokong ceh..sokong!!!

  17. nabill n irma memang sangat2 sepadan i like kmu 2….sepa2 kutuk memang budulah kmu2…ehehehe…..

  18. dalam dunia ni allah jadikan kita berpasang-pasangan,tapi berpada-pada arr…dah nabil dah suko,apo leh buek..an nabil an???

  19. assalamualaikum . minta sangat padam gmbar kak irma yg mcm ni , yg terdedah auratnya . kak irma kan dah bertudung . tp gmbr2 mcm ni buat dosa terhitung lg walaupun kak irma dah berhijrah . sme2 la kita bantu kak irma dlm perubahan yg sempurna . sye merayu bg pihak kaum wanita muslim n kak irma jugak adalah saudara seagama sy (: mohon jasa baik . semoga Allah memberkati

counter statistics