Friday , April 18 2014
Home / Gossip Panas / Nabila Huda berbikini lagi di Pulau Mabul (8 Gambar)

Nabila Huda berbikini lagi di Pulau Mabul (8 Gambar)

Nampaknya Nabila Huda tidak pernah serik dengan kritikan yang dilemparkan peminat di laman Instagram-nye mengenai isu berbikini. Baru-baru iniNabila Huda dilihat bersama Nita Hamzah telah bercuti di Pulau Mabul, Semporna, Sabah. Mereka berdua kelihatan rapat melakukan aktiviti yang sama seperti snoorkling dan scuba diving. Lagi gambar selepas ini.

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

42 comments

  1. gambar last sekali, ketam kangkang.. abisla sape makan.. hahaha..

  2. Dia ni memang tak reti jaga nama baik bapaknya. Ni nak kata bapak tak reti ajar anak atau anak yg degil tak dengar cakap?

  3. semoga Allah beri taufik dan hidayah padanya…amin ya rabbal alamin

  4. lepas bercerai makin xbetol da die ni….

  5. Jangan marah kalau orang panggil kau sundal, pasal kau sendiri yang mintak…

  6. ermmm…
    1st = tetek kecik
    2nd = meroyan gamaknye

  7. hak thuuuiiiiiii

  8. betul2 menyibuk semua orang.biar dia melakukan apa dia suka.jaga diri masing2 sudah.kamu semua bukan utusanAllah nak menjaga ornag lain.

    • bukan utusan Allah nk menjaga org lain? kita sume khalifah Allah,selain kita jaga diri sendiri WAJIB jugak tolong saudara seagama ngan kita. jgn open minded sgt ryzall -_____-

      • kita sbgai umat islam wajib mnegur saudara se agama kita jka prkara itu slh n brtentang ngan islam. srta mnjatuhkn mruah bngsa n agama.tp jan mncaci tau mnghina.krna jka kita hina brmkna kita hina saudara kita.sbap 2 kita nk tgur sblum d hina oleh msyarakat lain.

        • sekarang ni ramai yang berlumba-lumba nak kejar dunia akhirat..bukan lagi nak kejar neraka. orang yang tak takut pada neraka Allah yang akan terus melakukan dosa. Kita doakan aje yang terbaik untuk dia agar satu hari dia akan berubah. wallahualam.:*

    • bukan utusan Allah??? uitt bahaye statement tu, kne bace kitab balik ni bro…!

    • sdara lau ea pun nk komen agak² lh sket sdara…. kite sbagai umat ISLAM wajib saling ingat mengingati… bukan apa sok minah tu mati terjun lubang kubur sorg² ke? sapa yg nk bc kn talkin? sapa yg nk tukang usung jenazah lau bukan org lain…

    • bodohnya ko ryzall..manusia ni la yg Allah cipta utk menegur sesama insan yg melakukan kesalahan..kalo bkn mnusia jd utusan Allah, xkn binatang.patut la ko n nabila sama ja mcm binatang.xdak perasaan malu telanjang depan org

    • bala' bkn sorang2 kena…Sebaik-baik manusia ialah yg memberi manafaat kpd yg lain..Wallahualam

  9. love nabila.. pandai berlakon, tak hipokrit, body cantik.. akak berdoa agar semoga di pertemukan ngan somi yg baik dan bole membimbing nabila menjadi muslimah sejati..

  10. kalaula dia lemas masa tengah berenag tu kan….apa la nasibnya tengah pakai bikini lak tu….doakan supaya dia tersedar dari keseronokan duniawi….insyaallah…..

  11. Dia ni kalau dlm criter shirah mcm baik je..

  12. lantak dia la.. dosa dia yg tanggung. janji hang hepi dah

    • Artis ni mesti beri petunjuk yang baik.ni tak pakai baju dlm je pergi pantai.tak ada baju mandi lain ke?tak malu seluruh dunia tahu,

  13. biar lah . dia dha slesa cmtuu . kita sumpah sranah pn x guna . drik sndrik yg bdosa .

  14. dia ni kan mmg tak reti bahasa, dari kes yg 1st dulu lagi org dah hentam, lps tu mintak maaf, lps tu buat lagi, mmg dasar S….L

  15. syhhh baik2 mengata orang..cuba tgk kiri kanan..mana tau isteri kt, kakak kt, adik kt ..perangai lagi teruk dari ini..kdg2 gajah seberang laut nmpk, kuman depan mata xnampak..kalau nak suruh nabila berubah baik kt doakan saja..bukan mengutuk atau mencaci..nak kt pon akan dapat dosa..

  16. kenapa dia tak serik lagi bukankah banyak sudah komen tentang dia nih…..semoga dia mendapat kesedaran dan hidayah untuk menjadi insan yang berguna..amin…

  17. ahhhhhhhh!!POYO ahhh semua!!!yg menegur tu BAGUS.Mmg itu yg patut kita amalkan sesama manusia/seagama.Bukan yg dok menyokong tu.POYO jer lebeh!piiirahhhh!!!

  18. kita kena faham islam itu bersaudara.so sama2 lah kita berdoa utk saudara kita.senjata mukmin adalah doa.semoga di beri taufik dan hidayah.aminnn……siapalah kita utk menghukum.rasullullah s.a.w sendiri menyayangi dan berdoa utk umat nya.

  19. cantik la gigi dia..

  20. mcm nak tarik perhatian je dia ni

  21. Alah dia duduk kat Arung Hayat (resort). Yang boroy tu Pengurus Arung Hayat. Aku dulu pun duduk situ gak dan layan sembang dengan boos baju kuning tu.

  22. Ya allah….sesungguhnya kau lah maha pengampun lagi maha penyanyang…kau ampun kan lah dosa2 mereka ini…dan kau berikan lah petunjuk dan hidayahmu…semoga terlepas dari siksaan mu … Amin..

  23. emm akhir zaman macam tu lah

  24. mudah mudah dia dibukakan pintu hati oleh Azzawajalla…InsyaAllah..

  25. hipokrit, mengaku islam tp…

  26. jgn kutuk lbh2,esok die dpt hidayah.ntah2 lbh baik pkerti dr kite..yg kutuk2 tu plak cr sumber nk kutuk yg lain lak,ape kes dosa awk??

  27. pilih yg mana SEMENTARA ATAU KEKAL ABADI

  28. call girls

  29. kenapa tengok kalo kita nak mengutuk! tengok tajuk kan kita dah tau gambar bikini…..

  30. mesti ko cam dia gak

counter statistics