Thursday , September 29 2016
Home / Gossip Panas / Nabila Huda luah perasaan di Twitter (3 Gambar)

Nabila Huda luah perasaan di Twitter (3 Gambar)

Bila sebut artis, ape saje kesalahan atau cacat cela, ia bakal dijadikan isu oleh sesetengah peminat. Terbaru, kami ada mengeluarkan post berkenaan Nabila Huda berbikini di Pulau Mabul tempoh hari. Nampak-nye cerite itu tidak habis di situ kerana Nabila Huda meluahkan perasaan berkenaan berita tersebut di laman twitter milik-nye.

Antara yang disebut

Diving salah, swimming salah, tengok live band salah, pegi club jahat, pakai seluar pendek jahat, merokok jahat. Too many rules. I’m sick!

Itu antara luahan hari Nabila tempoh hari. Bersabar’lah dik, Tengok Isma AF, post gambar perempuan gemuk pun kena hentam apalagi awak yang banyak melanggar adab tertib kemelayuan ini. Heh.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

31 comments

  1. bengong punya luahan perasaan!

  2. Bila org ISLAM x tahu apa itu ISLAM….. beginilah JAWAPANYA….

  3. tolong bgtau dlm dunia ni mana benda yg x da rule

  4. Bapak kau mesti bangga giler ada anak perempuan macam kau, kan?

  5. Senang je…cube bg alasan 2 kat malaikat Izrai atau Jibril ataui depan Allah SWT di padang masyar..diaorg terima x? harap dia insaf cepat sebelum sampi tiba masanya….Amin.

    Artis rasa mereka ada kedudukan khas di akhirat di mana perbuatan 'glamor' ini dimaafkan oleh Allah sbb dia adalah artis, artis membawa byk kebaikan kepada dunia dengan byk drama/filem ditayangkan utk memajukan dunia hiburan. Duit dia dpt pun mendapat berkat di dunia n akhirat. – Kene gi berubat jumpa UAI ni.

  6. If you sick of these rules, then change your religion in your IC to other religion. Done?

    Then you can go rot in hell. Don't call yourself as Muslim if you don't know the true benefit of these rules.

    It is not because you are a celebrity, you can do whatever you want, but because you are celebrity, you've

    become a role model in Islam since everyone is watching you.

    This is too low. I am so embarassed to this poor Malay.

  7. Orang menegur sebab kita hidup bermasyarakat. Kalau tak nak ditegur, kalau nak buat sesuka hati, pergi duduk seorang diri dalam gua atau hutan sana, tak ada siapa yg tahu, tak ada siapa yg nak halang kau buat apa.

    Sedangkan budak kecil buat silap pun kita tegur, inikan pula budak besar selebriti macam dia ni. They complain because they care. Yes, it's because you're a celebrity and YES, because you're a MUSLIM.

  8. jadi mcm diana amir ke irma hasmi ke wardina ke… ade x org komplen pasal ape yg dieorg buat….
    buat bende baik dapat komen baik…. buat bende x baik dpt bende x baik….

  9. "If you sick of these rules, then change your religion in your IC to other religion. Done?"
    Mualaf, first of all other religion too does not encourage all this nonsense, so if you're a good Muslim, please dont talk trash about other religion…tq

    • Oh yeah? Im not talking trash here. I am also was not Muslim in the first place. Im talking this since she was so proud in Islam, but not behave as a muslim.

      The one who talk trash about Muslim is the other religion themself. Mark Muslim as a terrorist? Remember? People who name with Muhammad, or even including 'bin' in their passport was prohibited to fly in plane?

      We're human after all. Damn

      • You seemed to be a very troubled and angry person Mualaf…whatever religion you are my brother/sister, I hope you find peace and let go of this anger of yours. You should not judge people as who are we to judge!
        Let God deal with their sins as he will deal with ours.

        I hope and pray the best for you.

  10. Hmm… ingatkan tak ada perasaan dengan apa yang orang nasihat.Tak payah nak luahkan perasaanlah Dik Non oi kalau ko don't care. Betul juga kata ko. Yang penting ko happy. "Kalau anda rasa gembira tepuk tangan!".

    Udoh2 ler tu Dik Non oi! Serpihan komet pun dah jatuh kat Rusia. Ingat2 ler…

  11. Mcm mana nabila tu boleh ckp mcm tu..dia tak pernah belajar agama ke..semua tak boleh.apa maksud dia?aku tak sangka dia boleh ckp mcm tu.mungkin dia moroyan kot.

  12. itu yang orng nampak orang tegur,yg tak nampak apa lagi dibuatnye kte pn tak tahu…..

  13. bodoh punyer statement…nmpak sangat jahil n pendek akal!!!

  14. semoga DIA diberi hidayah oleh ALLAH……pengajaran untuk kter semua……. menjaga ank perempuan ibarat menjaga LEMBU sekandang…

  15. dia org melayu…melayu tak semestinya islam..islam pun tak semestinya melayu..moga2 diberikan hidayah kepada nabila.

  16. setiap perbuatan ada hadnya dan peraturan yang perlu dipatuhi….untuk diri, keluarga, agama dan masyarakat. kalau tak ikut peraturan tu yang macam2 berlaku tu…..orang tegur nak bagi sedar bukan nak menghina…..

  17. mestilah salah….benda yang ko buat tu tak elok…cuba gi mengaji, masjid, pakai tudung, dengar ceramah ke..ha yang tu baru tak salah….

  18. Johan Ashari ANDA mampu mengubah sedikit demi sedikit Nabila Huda..Bantu Abil untuk mencari ketenangan dan hidup yang berkat dengan mendekatkan diri kepada Allah S.W.T .
    Kita semakin hampir dengan kehidupan akhir zaman. Muhasabah diri dan perbaiki kesilapan untuk bekalan di akhirat nanti..

  19. masalahnya awk tu melayu islam…fikirlah

  20. memang lah salah…ko ni kan ISLAM……x faham ke….BODOH…

  21. klu awk kafir mybe xpe kot wat sume 2…tp kt org islam kak….jgn brni2 lwn Allah….mdh2an akk dbri hdyh…insya Allah….

  22. Bersyukur2 sangat kerana kita telah lahir dari perut orang islam, dimana islam itu telah menetapkan banyak syarat2 dan cara2 untuk kita terus kekal sebagai orang islam dan bakal terpilih sebagai ahli2 surga, bersyukur kerana banyak orang2 yang perihatin kepada kamu dan memberi pandangan kepada kamu…….betapa mereka2 ini amat sayangkan kamu dan tak mahu kamu masuk di dalam golongan mereka yang tidak di kasihi Allah juga mahluk…..terimalah setiap pandangan2 dengan berlapang dada kerana kita telah mencipta perasana untuk orang mengutuk kita………

  23. meroyan tak dapat kasih sayang ni … kena kahwin

  24. bodo…..

  25. hmmm..

counter statistics