Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Nabila Huda & Nas-T bercuti bersama di Bali? (6 Gambar)

Nabila Huda & Nas-T bercuti bersama di Bali? (6 Gambar)

Nabila Huda tidak pernah serik dengan apa yang berlaku, daripada parti Halloween, berbikini di Pulau Tioman sehingga ke Pulau Mabul kini dia tampil dengan kontroversi terbaru. Nabila Huda sekali lagi memuat naik gambarnya di Instagram. Baru-baru ini dia mengakui sedang hangat bercinta dengan Nas-T dan semalam, beberapa keping gambar dia bersama Nas-T bercuti di Bali, Indonesia. Tidak dapat dipastikan sama ada mereka ke sana berdua atau bersama rakan yang lain. Gambar penuh selepas ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

24 comments

  1. gmbr no 3..dia pegang rokok…cool

  2. "seronok" la g bercuti sama

  3. belum ada sesuatu yg menimpa nabila ni yg membuat pengajaran kat dia supaya dia sedar ….

  4. Mcm sangap jer

  5. Dapat jantan baru je mesti ajak masuk bilik pergi retreat……sooo Nabila…mesti kaki main ni

  6. Mcm couple yg baru kawin g honeymoon pulak , tengah seronok lah tu..

  7. kesian amy.

  8. Biar lah dia dengan Dunia Dia.

  9. Elok nikah je. Yg halal lebih seronok . Dapat pahala lagi.

  10. Harap jangan jadi Jutawan Dosa cukup lah.

  11. selamat menempuh alam NERAKA….

  12. nabila ni xpernah berubah..kalau kawin pun laki jenis mcm tu leh ke bentuk akhlak dia ni

  13. semoga Abil bahagia di samping si dia tu

  14. Terlampau galak sgt….. Jgn jd mcm zaiton no. 2 sudah lah. Mari kita doakan dia kearah kebaikan.

  15. Nabila tu gila betul….siol lah kau nabila!dah lah dapat anugerah yang dia dapat tu tak patut di bagi kat dia,ha…tui…

    • psl hidup dia aku doakn smoga dia brubh nnti, tp psl anugerah mmg ptut n layak dia menang OK kakikepo..aku tk suka cra hidup dia, tp psl lakonan mmg dia berbakat..

      • Makin hari makin benci aku tengok budak ni.tapi kalau pasal laki tu memang secocok sangat.memang dua2 ni liar…peragai tak betul..bagang bodoh buta tuli…setakat lakonan je baik.tak guna kalau peragai mcm setan!!aku taknak tegok crita dia lagi!!!ha…tui….

  16. harta dunia ni kejap jer…ingat bakat tu pun Allah yang punya….Tanpa dia Sape lah kita….

  17. haaakkkkk ttthhhuuuiiiiiii

  18. Doakan aje dia berubah. Setiap manusia yg melanggar hukum Allah sudah pasti Allah akan uji. Mungkin belum kena dekat dia, kita tak tahu. And to Nas-T, betina mcm ni ke ko nak jadikan isteri? Dah la ko pon hidup tunggang-langgang.

  19. camon dear….can i fak u,,,,,of cos…i`ll lick urs deeply….hahahahahaha….amarekaaaaaaa…..yes2…ini lah malaysia alaf baruu….inikali lahhhh

  20. SUBHANALLAH…YA ALLAH TRUK NYE MINAH NI..INGTLAH HDUP KITA NI XKEKAL LAME…TAUBAT SEBELOM TERLAMBAT.

  21. Setiap manusia pasti ade mebuat kesilapan … korang pun belum tentu baik . kalau na tegur tuh , dengan care yug betul bukan nye korang bash dorang niy … apelahh ! dengan care korang mcm gini gaye , korang dah menampakkan yug korang niy pun lebih kurang jea … nabi ajar kita untuk menegur orang dengan tidak membuat dia kecil hati or terase hati … okey .. be careful with your word !

counter statistics