Tuesday , September 27 2016
Home / Dunia Artis / Nana ERA dalam Bipop 6 Disember 2009

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

9 comments

  1. yang pertama sekali

  2. nana ni mmg makin seksi plak aku tgk..poyo je..

  3. dah ade suami tu jagalah penampilan… dah le suami tu convert, tunjuk le contoh yg baik sket… apa daaa..
    baru ni sejuk mata memandang Syarifah Sofea kat Anugerah Skrin, sopan je baju dia semenjang bergelar isteri. semoga maintain smpi bile2. Anne Ngasri pun dah bertudung (xde jambul2)..

    • bole pegi mampos tak. suka hati dia la nak wat apa

      dia kacau lu ke ha? makan taik la lu

      • yang ko ne SATANIC nak emosi np??dorg jz bg pandangan dorg je,ske ati dorg la..siap suh org makan taik lak tu..pe kate ko makan taik ko dulu..

    • Hail stanic..agree with you… she doesn't has to wear a tudung to be a good woman. Kalau takat pakai tudung tapi mulut pedas mengumpat tak tentu pasal, menambah dosa je. Biarlah dia nak pakai apa pun…sedap juga mata memandang.

  4. ish ish ish… emosi tol awok2 nih. takan le suh jaga penampilan pun salah. apa daaaa.
    bersopan x semestinya bertudung, bertudung tu tuntutan agama Islam supaya menutup aurat kpd muslim je, nk ikut ke amoh ke sekati aaa tp yg tukang tgk ni wajib bagi galakan.
    Org2 non muslim pun digalakkan bersopan dikhalayak ramai, klu tak boleh mendtgkan bahaya kpd mereka, mana le tahu ade sex maniac yg tgk dia, x psl2 jadi mangsa rogol, yg sedeynye smpi mati kena bunuh, tak ke kesian ke mak ayah dia, boyfriend dia atau sesapa yg sygkan dia… so sblm jadi apa2 elakkan lah… tu je.

  5. ni sorang lagi KELENG

  6. Anne Ngasri pun dah bertudung (xde jambul2) bab anne nie..kalo x silap aku..dier ade cakap dier x kisah kalo terpaksa bukak tudung mase berlakon…citer yg mayang mengurai tue, kan dier 'free hair'..time tue dier dah bertudung dah…huhuuu~ x kisahla..itu hak dier..tapi kalo rase x bersedia, jganla pakai tudung or selendang..ke hape benda yg seangkatan dgn dier…
    Sebab sebagai artis, awak jadi ikutan…x kira la perangai baik ke tidak, asalkan jangan menghalalkan ape yg haram..itu sahaja..kalo bertudung, pakaian kena jaga..kalo bertudung, still baju ketat2, ikut bentuk tubuh..x yah la pakai…sebb aurat bukak sekadar nk tutup rambut…
    Pasal nana..~ pada aku dier x hipokrit..itu jek :)lagipun dier pakai ketat tapi x smpai tunjuk kulit..cume kt lengan jek..gpun dier free hair..x brape kisah sangat kot…huhuuu~

counter statistics