Sunday , September 25 2016
Home / Gossip Panas / Nashrin Mystarz LG dengan Kekasih

Nashrin Mystarz LG dengan Kekasih

mkwe_nashrin2

Kenal finalist MyStarz LG musim ke-2 yang lalu lagi tak?. Mesti kenal lagi kan, kalau tak kenal, buat-buat kenal je ler. Hehe. Disini tiada perkembangan kerjaya nya yang boleh dikongsi, namun ‘kerjaya’ percintaannya mungkin boleh dikongsi sedikit. Di bawah ni kononnya dikatakan Nashrin bersama kekasihnya, mungkin orang Penang juga lah tue kot. Gambar tidak lah semesra yang disangka, cuma berdekat-dekatan je possing amik gambar. Lagi gambar menyusul…

mkwe_nashrin1

mkwe_nashrin

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-suhaimi-saad-meroyan-lagi-mediamalaya

Gosip Suhaimi Saad share artikel mengenai poligami dan tuduh perbuatan fake akaun

Suhaimi Saad datang lagi dengan kontroversi terbaru apabila dikatakan berkongsi satu pautan berkaitan poligami di ...

11 comments

  1. org dh lma tau. korg bru nk publish? hehehe. watermark sapa korg blur tu??

  2. tak kenal…. a'ahh.. pesal kaburkan watermark tu..?
    sori aaa MM, nmpknye org lebey interested ngan watermark tu drpd cite sapa ntah bdk ni…

  3. ye tek ye juga…
    watermark tu…

    zack

  4. Nak cuba ingat siapa diorang nih tetapi sorry dah lupa lah pulak

  5. dh x gelemer mmg la xkenal..haha..lntak la dgn awek mane pn

  6. rokok marlboro ku ti

    dorang ni ahli politik dari mana ni??

  7. nashrin? mcm pernh dgr name tp xingat la

  8. tak kenal lah sapa dia.
    Lagi pun mls nak layan citer tu
    lantak lah.

  9. pmpuan tu abby mandoza kn?
    dia bkn awek aliff aziz ke?

counter statistics