Wednesday , September 28 2016
Home / Dunia Artis / Natasha Hudson bertudung, bakal kahwini Carleed Khaza (4 gambar)

Natasha Hudson bertudung, bakal kahwini Carleed Khaza (4 gambar)

Ah sudah. Bertudung pulak. Alhamdulillah. Cakap lebih-lebih karang ade pulak fanatik agama masuk campur kalau kami sentuh pasal ni. Ape pun, Natasha Hudson kini sudah bertudung (heh!) dan mengumumkan bakal berkahwin dengan Carleed Khaza pada 15 April ini di Masjid Wilayah, Kuala Lumpur. Lagi gambar after the jump.

Sumber dipetik: Portal GUA

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

4-birthday-yana-samsudin-mediamalaya

Sekitar Majlis Ulangtahun Kelahiran Yana Samsudin ke-31 (7 Gambar)

Semalam merupakan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Yana Samsudin yang ke-31. Majlis disambut bersama peminat-peminatnya, staf ...

8 comments

  1. wauu!! bgus lha tu …dua2nya spandan ..awww…suka tgok diorang …

  2. Tudung apa ke benda ….tak tengok ke masa anugerah bharian..gimik aje niw

  3. Elok jugak tu , rambut si natasha plagiat ni pun agak gagal!! Semoga benar2 kekal bertudung , bukan hanya menutup rambut!

  4. bia lahh..doakan jela yg terbaik ntok dia..

  5. natasha hudson sesuai pakai tudung…nampak ayu je… 🙂

  6. Alhamdulillah

  7. smoga jd isteri solehah..amin..that goes 4 me too

  8. berapa kali kawin die ni??

counter statistics