Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / Neelofa bergambar di Himpunan Raksaksa UMNO

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

18 comments

  1. canteeekkkk….

  2. beautifulnara vs mediamalaya

    bj tu kalo x ketat mmg xbleh..bodo xde maruah..bengong n bangang!!

    • Kat mediamalaya pun ada ustajah gak mcm kat BNara rupa nyer.. ahaks

    • ni macam kenai ja care cakap.. mesti gatei @ ceh ni

    • abis,klu menghina,mengutuk org tu igt baik sgt ke,aku bkn fanatik dgn neelofa ni tp menyampah bila ada org menghina keburukan org tp tk sedar diri sendiri dulu,tk slh kan klu kita menegur dgn cara yg elok mcm Nabi kita tegur umat nya

      • tulaa ayat org krg didikan agama..org tegur pakaian seksi..nk tunjuk pandai die pulakkk..tak sedar diri laa..ape laa..

  3. tok guru tak murka ke ??…kalau dh jadik retiss tuh mmg dimestikan pakai spek mata hitam besaq cmtu ka ??..ohhoooo….biasak arr nak kaver muka tak cat lagik arr ni….

  4. cun yer neelopa.. ..

  5. .tk pasalII muke aku kne censor =="

  6. Top 5 artis pilihan d mediamalaya yg lain suma berubah2 accept Neelofa dr thun 2011 kut..wahh.. so consistent..currlasss kau Neelofa…..tu yg rmai mkn ati tu..hikhik

  7. syg neelofa..

  8. brapa beli memeknya

counter statistics