Saturday , September 20 2014
Home / Dunia Artis / Neelofa bergambar sebagai duta Suzuki Swift model baru (4 Gambar)

Neelofa bergambar sebagai duta Suzuki Swift model baru (4 Gambar)

neelofa-swift2

Untonglah jadi artis yang cantik, walaupun drama tak seberapa, ramai orang cari. Itu mungkin kata-kata mereka yang tak berpuas hati dengan Neelofa apabila terima banyak pencalonan untuk ABPBH akan datang. Gambar terbaru ini, Neelofa telah menjadi duta bagi kenderaan Suzuki Swift generasi ketiga. Lagi gambar selepas ini.

neelofa-swift3

neelofa-swift4

neelofa-swift1

Sumber dipetik: Paultan
Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

20 comments

  1. neelofa pakai botox ke skang?

  2. rezeki org cantik untunglah

  3. Perasaan nelopak

  4. Asal nak tayang kereta baru mesti ader betina… x bleh ker x der betina …. serabut2 ….. baik LETAK ORG UTAN ker….

  5. tak de lahhh aku suzuki ni….kalu SUZI KU..baru terbaeekkk…

  6. lopak busuk hati

    Klu lopak ni jdi duta kerita…komfom aku inda mbli KERITA SUKI ani…lau dutanya BUSUK MULUT…

  7. lopak busuk hati

    Tengok muka dia pun aku benci…apa lgi jdi duta

  8. Ada apa dgn drama..apa kelass..lebih baik fokus study dan bisness..lagi bagus….artis2 yg sibuk drama bila dah bersara miskin..yg ada bisnes dn pelajaran jugak akn terus berpengaruh..hope neelofa x yah buang masa sgt dgn drama2 bagai..semoga berjaya dpt Master soon dn fokus dgn bisness..pedulikn drama tuh

  9. Org yg ckp Neelofa busuk hati tau ckp jer.bukti nan hado..suka ikut bontot org..klau setakat ckp tasah sila undi sendiri tu sbg bukti mmg besarrrrrr sgtlah dosa si lofa ni kahkah..artis lain sampai rampas suami org,standard ketuk kepala org dgn kasut,mengumpat dn fitnah org di laman twitter, cari gadoh dgn lofa tapi lofa x layan..tapi msih jugak nk kata lofa busuk hati..nak tgok org busuk hati atau tak pegi cari bukti..jgn pandai ckp jer..sampai Neelofa jd mangsa buli di laman sosial pun Lofa x nk bising2.. sibuk jer dia buat keja dia..lantak haterz la nk ckp apa..yg penting rezeki melimpah ruah..

  10. X lawa manapun Ada lagi artis yg Lebih lawa.iaitu yg menutup aurat .ada faham.macam ni eeeeeeeee.

  11. Ngam tu . Kereta kecik orgnya pun katik.

  12. X payah nak backup dia sgt la. Bukannya dia kenal pun korunk. Tak amek kesah pn dia dengan korunk .

  13. bukanpeminatneelofa

    kenapa ramai sgt xsuke dgn neelofa ni ye?ramai lg artis malaysia yg buat perangai buruk, tp msh lg blh terima..kt bkn kenal dia pn..jgnla sbb medis kluarkn cerita negatif psl die kt trus labelkan die busuk ht..

  14. belajar jangan suka menghina, mengumpat dan mencaci orang. dosa itu lagi berat, pengampunan hanya melalui meminta maaf pada tuannya. dosa dengan allah lagi mudah. kita hanya pohon pada allah saja.

  15. terbaik neolofa

  16. we hate neelofa !!! perasan cantekk!

  17. alaa korang ni kiau lofa silap pun jga caci smpai bgtu kmu sudah lupa kah firman Tuhan yg menyatkan kamu hina;caci;umpat akan tertulis di akhirat nanti. sungu x berbalu lahi kerana gara gara mengaib kan Lofa yang baru melangka dalam seni hiburan tiada pasal2 kamu diantara yg tersenerai penghuni NERAKA oleh itu berhati2 dlam packapan dan tindakan saudara sebelum mengata orang lain, oleh sebab itusebelum magrib berlalu adany
    mohonlah pengampunan kerna Allah itu Kasih

  18. Cantik ker..ciri2 AYAM KATIK……takde gaya MODEL….Kaki pun Pendek!!!Pakai SKIRT LAGI……

counter statistics