Friday , December 19 2014
Home / Dunia Artis / Neelofa dan ibu di rancangan Wanita Hari Ini (5 Gambar)

Neelofa dan ibu di rancangan Wanita Hari Ini (5 Gambar)

Wah! Neelofa punya muka sejibik macam muka ibunya kan? Walaupun bergelar ibu, masih nampak gorjes gittew! Kami pernah terlihat dalam sebuah majalah, nenek neelofa juga masih tampak cantik menawan walaupun sudah bergelar nenek. Heh. Ini serius. Gambar penuh selepas ini.

Sumber dipetik: GOSIP ARTIS

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

21 comments

  1. bese2 jelaa c nilopak ni….setakat muke cm dia ni mmg besepah kt kelntn…

  2. ???????? apa yang cantiknya… x paham aku…. HANTU KAK LIMAH lagi CUN…

  3. is brg baek is brg baek…sedap sey klu dpt….

  4. ".. to love is to care, to care we must share…"
    get some and feel awesome at <bold> BBC MARDI Station CH39000</bold>

  5. cantik dipandang ..tapi aurat tak tutup buat apa..ibu kena tegurla anak tu..

  6. nympah tgk neelopak ni dlm rncngan meletop. gelak over. xde chemistry bile mngacara brsama nabil. xsesuwaii..

  7. x minat dgn dia..naik sebab kontrevasi murahan

  8. Mak dia mcm kakak dia la. Neelofa x cntik la.grlfnd i lagi cun.

  9. apa cntik nyee neelopak tuh ..? sampai sampai membe kawan aku tergile gile tengok muke neeloak tuh .. eeeuuuwww …

    • eleh , jeles ar tu membe kawan abang awak tergila gilakan neeloak tuu .. kann .. hhaha :p

      • hello ?? tak de masa nyee nak jeles ngan membe abang saya tuu .. saya rasa lah kann wawa zainal lagi cantik daripada neelofa tuu … oh , entah entah awak minat kat neelofah eh ,

        • eh , takde masanyee saye minat kat neelofa tuh , dah lah gedik .tu lah enn .. wawa zainal lagi cantik daripade neeloak yang gedik tuu .. <3

          • aha ..betul betul:::wawa zainal lagi comel cantik sangat dari neelofa…wawa putih gila neelofa coklat muka die harap kan krim muka je tebal tebal..tapi tangan hitam ..wawa zainal comel putih melepak tak gedik.i like wawa zainal:)

      • emma maembong LAGI CANTIK GILA DRI NEELOFA.. TAPI TAK DE LA GEDIK LEBIH LEBIH MCM NEELOFA MCM PERMPUAN MURAHAN.

  10. cantik?…xde maknenye …

  11. cantek la tu … !!:@

  12. ala tuit nyer~~~ aku suke sgt tgk moment2 mak+anak gini =3

  13. asal la u all jeles sgt….dah itu anugerah Tuhan..syukur….yang cantik itu untuk d nikmati bersama..amin

counter statistics