Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Neelofa dan Scha Yahya sebagi duta produk Avon (5 gambar)

Neelofa dan Scha Yahya sebagi duta produk Avon (5 gambar)

Neelofa dan Scha Yahya bergambar bersama produk Avon di majlis Anugerah Avon di sebuah hotel di Kuala Lumpur. Neelofa telah dipilih sebagai duta kosmetik manakala Scha Yahya sebagai duta haruman. Lagi gambar after the jump.

Sumber dipetik: Avon Malaysia

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

17 comments

  1. neelofa ni org kelantan.tapi x menciri-cirikan orang kelantan langsung.x penah namapk sekalipon pakai baju sopan sikit.

  2. Ramai jer tengok org kelantan spesis lofa ni, bukan setakat yg dah berhijrah, yg duduk dlm negeri pun ramai…. xder bezanya dgn org negeri lain!

    • betul tu!! setuju sangat!!! … kat 'U' dulu orang klate buka tudung tapi time nak balik kampung terus pakai tudung…. nak tanye hanya kat klate je ke ada perempuan baik-baik?

  3. member aku pun org kelatan… tapi kat KL buka tudung tp bila balik kampung rajin plak pakai tudung, baju sopan… bandingkan member aku sorang lagi org KL, alim pakai tudung… sopan je… so conclusion dia… dari mana kita datang tak menunjukkan sejauh mana kebaikan dan tahap agama kita.. semuanya sebenarnya datang dari hati dan keimanan masing2…

    • btol en din…sy setuju..jgn judge org bdsarkan negeri ke dari tempat dia dtg..kna judge org berdasarkan sape diri dia

    • "member sy kwn en din kat umh buka tudung tpi kt luar umah bertelanjang…agak2xx en cik din kwn cik din yang mana satu bertelanjang 2 (kiasan saja)"…..pompuan kt kelantan nim ramai dan xsemua mcm en din cakap…sama mcm negeri lain…kes2xx mcm nim pom pernah trjadi kt negeri diorang…jgn pndang bnda 2 pada satu situasi je cik din… "dari mana kita datang tak menunjukkan sejauh mana kebaikan dan tahap agama kita.. semuanya sebenarnya datang dari hati dan keimanan masing2"…statement cik din nim amat bagus tp tolong jangan aibkan perempuan kelantan…bagi pandangan menyeluruh lar kan lagi elok!!!

  4. Kredit to DIN..!!sgt stuju..hati yg baik dn ikhlas itu terltak dihati yg jujur dn benar2 cintakn Allah. bkn dr mn asl kte..so xsemestinya org yg asl dr sana smua nya baik kn..maklum…:)

  5. yang korang kutuk-kutuk ni..korang sume pakai tudung ke?.. tanya diri sendiri baik sangatkah diri kalian..

    • sorry yer…bukan kutuk tapi sekadar memberi pendapat dan bertanya pendapat.Siapa kita ni untuk megutuk sesama kita.Kita manusia mna de sesempurna Nabi Muhammad SAW. Cuba ko teliti betul2 ayat kita orang tu.boleh dikatakan 90% daripada tu adalah benar & fakta.Adakah itu dikatakan kutuk.Baik dan buruk seseorang bukan kita yang tentukan. Ape ko rasa diri ko ni baik ke?

  6. betul tu..saya pun orang kelantan..datang kl, tinggal cini dah 7 tahun.mula -mula datang kl, saya terkena kejutan budaya,buka tudung dalam 2 tahun..tapi akhirnya pakai balik apabila ditegur oleh seorang lelaki yang kini bergelar SUAMI

  7. scha lg sweet n cantik. tak seksi mana pun still lg cantik compare lofa nie. dah la naik sbb konterversi murahan. nasib ja anak org kaya. klu x. sendiri mau ingat.

  8. Memang pakai tudung tu wajib – Tapi ramai yg bertudung lebih jahat perangai dpd yg bertudung. Pada pendapat saya kita mesti ikhlas kalau nak pakai tudung jaga kelakuan dan kehormatan. Tapi kalakuan bukan macam org beriman tak payahlah pakai tudung – malukan islam aja.

  9. produk avon..dua2 pun lawa..hehe

  10. memek enak di pkey ,,,

  11. alah pompuan klate mmg camtu. dah ribuan aku jumpe

counter statistics