Sunday , December 11 2016
Home / Dunia Artis / Noorkhiriah tampil imej baru

Noorkhiriah tampil imej baru

 

Alhamdulillah. Noorkhiriah akhirnye berniat nak makai tudung. Walaupun hanye tutup kepale sampai telinge, at least ade lah niatnye,ye tak? Daripade pakai seksi meksi sampai ke tua. Ooops.

Cume katenye, perubahan nie tak drastik. Kalau ade tawaran berlakon yang memerlukan die tak bertudung, die masih terime. Cume, bile berlakon babak yang memerlukan die pegang tangan atau peluk, die dah tak selese lah.

Hmmm. Niat dah ade, baguslah. Mungkin dengan niat tu, sikit2 perubahan untuk kebaikan tu dah nampak. Kan? Kan?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Majlis Pernikahan AG Coco dan Zuliana Eusoff (4 Gambar)

AG Coco, seorang gitaris kumpulan Indie popular Hujan atau nama penuhnya Mohd Hezry Mohd Hafidz ...

20 comments

  1. bertudung sbb fesyen

  2. ta fhm aku ape masalah org tua ni

  3. ni hapekejadah punya fesyen ni?

    Adess..

  4. Hhahahaa..tutup rmbut tp bdn dedah ape cte oii.xbleh ke butang smp ats? Mengong

  5. ni bertudung jenis apa lak ni?

    Entri Terkini: Penggemar Barangan Apple & Peminat DSLR pasti sukakan ini!

  6. Don't call it 'tudung'. Call it 'tutup kepala' is enough. Tudung means you cover your aurah, I mean the whole aurah for a Muslim woman. It's already wajib and written in Quran. Allah doesn't say you should cover your aurah a bit by bit. He said, COVER YOUR AURAH.

  7. kalau mcm ni lagi baik jgn bertudung!

  8. tudung ke hapa nampak dada..

  9. ni bukan tudung…ni umpama korang letak tudung saji atas kepala..mcm DCT pakai tu…tapi baguslah ada juga niat dia…kita doakan moga dia diberi hidayah, niat datang dari hati sendiri untuk tutup aurat spt yang dituntut dlm islam…bagus per suami macam tu…ada juga usaha nak ubah isteri.

  10. syukur alhamdulillah dah bertudung..

counter statistics