Tuesday , September 2 2014
Home / Dunia Artis / Nora Danish bertudung dalam Sumpah Bunian

Nora Danish bertudung dalam Sumpah Bunian

nora-danish-tudung

Dah comel molek lah tu tengok Nora Danish bertudung dalam rancangan Sumpah Bunian ni. Dalam drama ini, Nora Danish memegang watak gadis bunian yang jatuh cinta dengan manusia biasa lakonan Rizal. Bila lagi kak Nora nak betul-betul bertudung pula dalam kehidupan sehari-hari?

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

14 comments

  1. memang comel la dia ni..aku suka tgk dia pakai tudung camni…

  2. suka sangat tgk cerita ni…

  3. seronok la layan citer ni.berbelah bahagi antara cinta dan keluarga

  4. aku lebih suka nengok dia xpakaipape…

  5. muka nora dah matang.muka mak mak orang kan!!

  6. best cite ni….mmg Nora cun comel ayu jelita..
    yg klaka tgk kegedikan Elly Mazlin, peh!!! menjadi sbb btul2 menyampah tgk. Elly tu btul aaa pelakon serba boleh, gossip2 ntah apa2 pun kureng.

  7. aku ske tgk cite nie… tpat jer 8.35 aku dh de kt dpn tv…
    smpai nk kuar g kedai pon aku xnk….
    tp mmang comel pon nora danish nie.. tmbh2 lak dia pkai tdung lg laaa…

  8. suka sgt watak adam ngan hawa tu…loving sangat…kalo nora ngan rizal betul2 lg suka…

  9. sye sgt suke tengok cete tu ape lg tengok adam dan hawa kahwin

  10. wau cantek nora danish niew pakei tudung.nampak menyerlah cikit muke 2. len kali kalo blakon pakei tudung tau

    CUN GILER ARR
    FAMOUS LA KALO NORA PAKEI TUDUNG

  11. aku minat cerita ini best…
    aku suka nora pakai tudung nampak cute….

  12. Cantiknya la hai nora ni pakai litup2 camni. ayu je

  13. aku paling suka tgk ceta nie terutama nyer watak adam dan hawa, nampak comel nora danish pakai tudung

  14. kalo pake guno lakon wat gapo,bior realiti pake tudung……………………

counter statistics