Saturday , July 26 2014
Home / Dunia Artis / Nora Danish dan artis MIG beraya rumah David Teo (8 Gambar)

Nora Danish dan artis MIG beraya rumah David Teo (8 Gambar)

Gambar yang pertama ni buat kami lupa apa tajuk post ni. Perrgh! Lagi gambar Nora Danish dan artis MIG beraya di rumah David Teo menerusi lensa Nora di Instagram selepas ini.

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

15 comments

  1. Nora Danish punggung mantop~

  2. doggie pun sodap…

  3. lentiknya noraaaaaaaaaaaa

  4. ni mcm bj yg neelofa pkai ms program meletop jek..

  5. perghh….baek ar……

  6. aduss rugi..baru lepas habis melancap..apsal lah aku tak nampak post ni tadi

  7. Betina gatal tiru kim kardiashian, janda tak lawa

  8. waaa…nora barang baik..kerasss btg woooo………………..

  9. terima kasih nora danish dgn mediamalaya sbb bagi bahan untuk melancap..tq sesangat

  10. assalamualaiukum, tumpang tanya.. melacap tu ape?? harap bukan bende yang buruk.. wallahualam..

    • cik solehah.. tak perlu la tahu ape itu melancap.. jangan dilayan lelaki2 gatal yang komen bende2 mencarut tu.. biar diorang tanggung dosa diorang tu..banyak sungguh dosa, mula2 tgk aurat perempuan, pas tu fikir yg bukan2,,semoga allah memberi hidayah pada diorang tu semua..aminn..

counter statistics