Thursday , October 2 2014
Home / Gossip Panas / Nora Danish dan Fara Fauzana perli Fasha Sanda dalam Melodi

Nora Danish dan Fara Fauzana perli Fasha Sanda dalam Melodi

Nora Danish FTW! Video yang akan dipaparkan apabila Nora Danish, Fara Fauzana dan Intan Ladyana sedang mempromosikan drama Arjuna di TV3 di Melodi di mana musim kali ini menceritakan mengenai PEMBALASAN DENDAM. Dan ketika itu, Fara Fauzana dan Nora Danish kelihatan memerli seseorang dan jelasnya ia adalah Fasha Sanda. Enjoy the video after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

14 comments

  1. bgos sgt r nora n fara ckp cm tuh! bia fasha tu sdr dri skit!

  2. ni lama punya tv shows ni..da bnyk kli da aku tgkkk

  3. ni lama punya tv shows ni..da bnyk kli da aku tgk

  4. video lamer ni….nape baru upload….tp mmg video ni bestla…padan muke sendat tu…

  5. lame br mau tayang ka? cet

  6. i like it….fasha just like a bitch shit….

  7. BERANI GILE DIAORG NI PERLI..TAPI BGUS JGK

  8. mmang ptot pon perli si fasha uh , supye dia sdar diri … harap je suara lembut,hati baek la knon nye , tapy xbenonye ati busuk !!! taubat la ye cik fasha oii !!!

  9. ha,bgs pn lau tyg blik….bg ingat sket kt si fasha sendat 2…hahaharkkkk….

  10. anti nora danish

    luv u fasha sandha, u are the best …..

  11. sokonggg ….. fasha yg terbaik ….

  12. tak yah laaa nak kutuk…ska ti dia lahhh….dia punya hal…jngan smpai nnti korng pun lebih dhsyt lg kelakuan dri dea…org jer clalu tengok kbrukan dia…cuba la tengok kebaikn..tak la pulang kepada dOSA….Mmbenci orng yg tiada pernah kenal…apath lagi ggngu hidup kita…

counter statistics