Saturday , December 3 2016
Home / Gossip Panas / Nora Danish mempunyai tatoo di kaki? (2 gambar)

Nora Danish mempunyai tatoo di kaki? (2 gambar)

Menggemparkan! Seorang pengadu email menghantar dua keping gambar kepada kami beresolusi besar menunjukkan seperti Nora Danish mempunyai tatoo di kaki! Kami hampir tidak nampak tatoo tersebut kerana kegebuan betis Nora Danish! Gambar penuh after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

40 comments

  1. Duhhh, kemungkinan bende tuh inai tak masuk dalam kepala otak si pengadu kah?

    Kalu dah belajar sains, kenelah masukkan kemungkinan sebegitu. (Dalam agama, lagi strict, nak kuatkan hujah mesti dengan bukti yang kukuh.)

  2. Duhhh, kemungkinan bende tuh inai tak masuk dalam kepala otak si pengadu kah?

    Kalu dah belajar sains, kenelah masukkan kemungkinan sebegitu. (Dalam agama, lagi strict, nak kuatkan hujah mesti ada dengan bukti yang kukuh.)

  3. tatoo lekat n buang je tu,,,, ~positive thinking ~
    x baik berprasangka buruk kt org k,, mak marah,, :p

  4. Rasanya tatoo yang boleh buang….takkan bodoh sangat nora nak wat tatoo sakit tu…..

  5. kenal sgat kalu yg jenis tampal…apa ra!!!

  6. mencari kesalahan org cukup perihatin….

    *hukuman harus disertakan dgn fakta dan bukti yg kukuh

  7. Mcm tattoo btol~
    Tp mybe yg temporary pnye.kt sg wang pn byk cm2..

  8. tatoo tampal pn,knp nk ada niat jgak nk bertatu tu??

  9. klu dah bertattooo betulll x kan ND sengaja nak tayang dek org…………dah tentu seluar panjang smp ke lutut…x sesingkat GITU seluarnya spt yg difikirkan org yg sentiasa mencari kesilapan dan berprasangka memanjang…….(sekadar pendapat guey OK)

  10. kt chalet ni…tgh shooting..

  11. tamapl atau betul..
    tapi..perlukah:x

  12. correct me kalau salah…. saya pernah terbaca dalam surat khabar, ada seorang ulama Malaysia yang terkenal pernah memberi komen bahawa hukum bertatoo adalah haram walapun guna inai atau pakai buang….. sebab masa tu tengah heboh isu remaja islam bertatoo

  13. ntah…konfom2 tatoo sticker…ermmm xde modal nk ckp…bek x yah ckp…xpsl2 bsangka buruk pd org tu x baik ok….

  14. Subhanallah, harap2 tampal,n kalau boleh jangan tampal langsung, dah cantik Allah buat untuk kite dah 🙂

  15. ni tampal punye rasanya…kalo tatoo betul takdenye warna pekat camni….

  16. inai pun kalau dah meyerupai tatoo kan haram…haram tu tetap haram

  17. walawei nape ms kl gangster si syamsul yusuf tampal tatoo kat leher x der org bsg pun…nie tatoo tampal dl ms aku sekolah menengah sll gak bl tatoo nie tampal kat meja mcm2 ada ada gambar tengkorak dicucuk pedang..setakat gambar tatoo nie tak lar otai mana pun…rilex lar

  18. helo tak cantik la kalau tak pakai tudung. kalau pakai tudung lagi cantik tapi kenapa pakai tatoo mesti tak sembahyang ish ish ish .ha ha tak tahu berdosa besar

  19. bukan tatoo tu..bekas kurap je tu..

  20. klo tatoo tampal je pn,knp perlu nk bgga ada tatto smpai nk tampal2

  21. bersangka baik… untuk berlakon sbg anak jahat dlm drama.. tuntutan drama alkesahnye hahahhaha.. tetttttttttt

  22. tatoo sticker pon hukumnye haram gak…..

  23. wlpn tatoo tampal tp dah menimbulkan fitnah…pk2 la ye

  24. haram2 tetap haram sbb menonjolkan aurat ubi kayu…

  25. keh keh korang penah makan chew gum yang ade tatoo dekat sampul dia x?kena basahkan sikit then tampal. hihiiiii :p

  26. sama ada tatoo betol ke @ hnye tampal ke..same je hukum nye..ape niat die untuk buat bnd tu yg jd persoalan..xde kepentingan @ keperluan pun buat camtu..apa yg menyerupai tatoo ttp xboleh…entah la..dh name pun artis..

  27. abis rambut tu halal ker….lagi la bodo…yg ujung kaki nampak ujung kepala buat2 x nampak

  28. tau nak cari salah org lain… tak payah nak haram ataupun halalkan org punyer perbuatan… penghakiman bukan ditangan kita…

  29. kesian la tengok manusia yg suka tengok keperibadian org dan komen negatif pasal nora danish nih..mengata satu hal,salah sangka satu hal,buat fitnah satu hal,ffuuuhhh dah byk dosa korang dapat..yg dapat pahala nora danish juga..anda taktau apa sebab dia pakai mungkin untuk berlakon,berlakon kan kerjayanya..dok tak duduk mengata.. sebelum nak ngata cuba suluh diri sendiri dlu..mungkin ada ahli keluarga anda sendiri yg pnah "bertatoo sementara" ketika majlis kahwin..mungkin anda tak ambil berat sangat sebab menggunakan inai tp tetap dianggap tatoo okay..nora tak berniat nak wat tatoo tu ke maybe sbb kerjayanya ke dan dia tak berniat nak timbulkan fitnah pun..yg buat fitnah adalah manusia yg fikiran kolot dlm ni syok dok pikiaq negatif kat org diri sendiri tak sedar diri..kesian tengok manusia camni….

  30. tatoo bleh hlg pny 2..hehe..npa nk kecoh?pelh korg ne..
    😉

  31. haram tetap haram sygku ^^

  32. tatoo main2 jaa tu………….B)

  33. tatoo cap batu..

  34. tatoo ada cap ke……….

  35. Mungkin tu tatu yang dia buat kat mana mana ke. Tatu sementara memang ramai yang selalu buat.. kalau nampak sekali dalam gambar baik jgn tuduh bukan bukan. Mana tahu nanti jadi dosa keringlah pulak.

counter statistics