Wednesday , September 28 2016
Home / Dunia Artis / Nora Danish, pemenang Hot Chick Award di Shout! Awards 2012 (5 gambar)

Nora Danish, pemenang Hot Chick Award di Shout! Awards 2012 (5 gambar)

Wow! Nora Danish menang Hot Chick Award pada majlis Shout! Awards 2012 yang berlangsung malam semalam. Tapi macam dah tak sesuai Nora Danish yang menang kan? Bagi lah anak dara kan elok. Hihihi. Lagi gambar dan keputusan Shout! Awards 2012 selepas ini.

Keputusan Shout! Awards 2012 yang berlangsung pada malam semalam.

The Ultimate Shout! Award – KRU

Rockstar Award –  Bunkface

Popstar Award – Yuna

Power Vocal Award –  Shila Amzah

Flava Award – Black/Malique

Music Video Award – Mizz Nina (‘With You’)

Break Out Award – Massacre Conspiracy

Best On Screen Chemistry Award – Johan/Zizan (‘Raja Lawak 6’)

Fresh TV Series Award – ‘Versus’

Breakthrough Local Feature Award – ‘Songlap’

Favourite TV Program Award – ‘Showdown 2012’

Favourite TV Personality Award – Zizan (‘Raja Lawak 6’)

Coolest Radio Announcer Award – Hunny Madu (Fly FM Malaysia’s Hottest Music)

Favourite Radio Show Award – Top 5 Panggilan Hangit

Hot Chick Award – Nora Danish

Hot Guy Award – Aaron Aziz

Wired Celebrity Award – Yuna (@yunamusic)

Shout! Aloud Award – Matluthfi90

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

4-birthday-yana-samsudin-mediamalaya

Sekitar Majlis Ulangtahun Kelahiran Yana Samsudin ke-31 (7 Gambar)

Semalam merupakan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Yana Samsudin yang ke-31. Majlis disambut bersama peminat-peminatnya, staf ...

13 comments

  1. Mm jeles le tew,,,,

  2. Gmbr pertama yg sebelah kanan, kasut nampak pelik… edit?

  3. mmmmmm bosan,,,,,, awards jer lebih….. glamour dalam KEPOMPONG ajer tu….

  4. xyah la nak bangga dgn award yg ntah pape tu….

  5. Shout! Aloud Award – Matluthfi90 —> dia ni siapa???

  6. Cun jugak minah nie

  7. ble tahan..ni la best..da jd hot mama still dpt hot chick..bravo Nora Danish!!!:*

  8. betul3x.. nora danish lebih cantik dan manis sangat bila bertudung..

  9. ala kalau dah cun dan sexy, anak dara ke janda ke, tak kisah pun sapa menang. tapi ND memang cantik outfit tu malam tu.

counter statistics