Friday , September 30 2016
Home / Dunia Artis / Norlia Ghani Di ragut

Norlia Ghani Di ragut

Kesiannye bile pelakon berpangkat nenek – Norlia Ghani 63, kene ragut. Abis duit Rm 8000 pendahuluan berlakon lesap kene sebat kat dalam mall dalam Ampang Park plak tu. Huii!! Ape ler jahatnye manusie jaman sekarang yek! Dah takde keje lain ke nak buat asek nak menyebat duit insan2 lemah nie. Adoi!

Tapi nasib nenek nie baik lah kan. Die kene ragut rugi Rm 8000 jek. Bukan nyawe die skali melayang pun. Kalau nak di ikutkan, peragut2 bangang nie kalau nak meragut slalu mangse dorang cedera la, silap2 mati tengah jalan. Tapi still kesian lah kan, sebab nenek nie katenye nak menggunekan duit tu untuk bayar untuk bayor duit sewa rumah.Haih! Manusie manusie.

Mak Bedah nak doakan nenek ni supaye dipanjangkan umur dan dapat pakai hijab yang sempurna satu hari nanti. Amin!

Tags

About Mak Bedah

Seorang wanita yang tampak introvert tapi liar di dalam, memburu gosip artis untuk dijadikan santapan tengah hari. Musuh ketat kepada Musalman.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

5 comments

  1. makbedahpun x lame lg jd nenek…. LOL

  2. kan..? bangsat betul perompak2, peragut2 dan yang sewaktu dengan nya, badan sihat tak moh cari kerja yang halal, nak sennaaanngggg je. semoga achik norlia tak trauma dengan kejadian yang menimpa dia….

counter statistics