Wednesday , September 28 2016
Home / Dunia Artis / Norman Hakim & Memey Suhaiza bebas tuduhan berkhalwat

Norman Hakim & Memey Suhaiza bebas tuduhan berkhalwat

norman-memey1

Minum kopi dan makan pasta di restoran mStar Online.

Pasangan pelakon, Norman Hakim dan Memey Suhaiza dilepas dan dibebaskan daripada pertuduhan berkhalwat, tiga tahun lalu.

Hakim Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, Salehan Yatim membuat keputusan itu selepas berpuas hati pihak pendakwaan gagal untuk membuktikan prima facie terhadap pertuduhan.

Norman dan Memey yang hadir bersama pada pukul 9.30 pagi Jumaat, menangis sebaik sahaja keputusan itu dibacakan.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

4-birthday-yana-samsudin-mediamalaya

Sekitar Majlis Ulangtahun Kelahiran Yana Samsudin ke-31 (7 Gambar)

Semalam merupakan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Yana Samsudin yang ke-31. Majlis disambut bersama peminat-peminatnya, staf ...

15 comments

  1. boleh la wat kenduri kahwin 12 juta dgn senang hati.. so, kpd mereka2 yg nk tajaan kawin smpai puluh2 juta, sila la berkhalwat dgn artis. (you know it is just for laugh, rite??)

  2. Hahaha..eat ur heart out, Abby. Rezeki rezeki si Norman..yg laki dpt yg lebih bergetah dn yg pompuan dpt yg berpengalaman. Auww…

  3. menyampah aku diorang ni !

  4. ermm…best tu dapat yg berpengalaman..

  5. tahniahlah memey atas kejayaan keputusan ini,berkat bulan ramadhan yang akan muncul.aku sebenarnya suka dengan sikap memey tapi aku tak suka jodoh dia dengan norman tu,apa2 pun dah jododh kau nak buat macam mana ya tak!raya nanti aku nak duit raya dari kau untuk anak aku boleh x?eh…eh…eh…

  6. ermmm, no kuman! pandai2 lah ek… eeeiiiii

  7. Peminat Kuceng

    kat dunia lepas laaa…. kan?

  8. kakak aku ckp mmg la bebas…

    sbb dorg da nk kawen…

    so no point la nk dakwa lg…

  9. Ku respect dgn semangat dan ketahanan diri ko Memey,kalau dah nak, try terus, sekali dapat, bertahan sampai ke penghujung biar ribut taufan atau Abby melanda! Janji last2 cite, ko yg dapat Norman..perlu ramai wanita macam Memey kat dunia ni..take what u can get when u think u r better to own it!! Hahahaha…go Memey! Aku bet ko kan mengandung sebelum Disember tahun ni..sbb ko dpt lelaki yg pengalaman tgh dahagakan sesuatu dn ko lak lebih bergetah, berstamina dan mantop dari si Abby..sure extream punye clash of the titanic!! Abby, teruskan dgn gigit jari..

  10. seri,mst ko ada pengalaman yg same ngan memey kn…suke rampas hak org lain.kuikuikui…

    alahai, spttnya dari dlu dah dy tu mengandung..da tiap ari usung tilam…tyme muda bgetah la, da beranak t, longgar sane sini…time tu memey lak gase gigit jari norman cari lain…

  11. bahgia bersama tapi atas kesedihan anak2 norman dan abby. ko hadap dugaan ko plak mcmana memey akan dtg pasti hukum karma!!!!!

  12. Bior r mahkamah kata x bersalah…….tapi bagi aku…. aku tetap percaya benda nih betul……

counter statistics