Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / Norman Hakim & Memey Suhaiza tunang Raya ke-4

Norman Hakim & Memey Suhaiza tunang Raya ke-4

Walaupun kes khalwat mereka di mahkamah belum selesai, pasangan kontroversi tersohor Malaysia ini mengambil keputusan mengakhiri spekulasi hubungan mereka yang sebelum ini banyak teka-teki dengan ikatan pertunangan.

Memey dengan nada ceria berkata, keluarga kedua-dua pihak setuju mengadakan majlis pertunangan itu pada hari raya keempat di rumah keluarga Memey di Felda Tenggaroh Selatan 1, Kota Tinggi, Johor.

Untuk majlis pertunangan ini, akan ada dulang hantaran. Berapa jumlahnya… juga dalam perbincangan. Saya akan bertanya kepada emak apa yang patut dibeli sebagai hantaran balas kepada abang.

Tinggal beberapa minggu sahaja lagi tapi segalanya masih dlam perbincangan? Serius ke tak serius ni, atau saja bikin propa?

ps: Dah tengok video bebudak kantol mandi dalam tangki menangis

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

6 comments

  1. tak abes2…mmg sesuai n padan teramat sgt…kuikuikui

  2. nikah je terus… tunang2 gop..

  3. aik? belum kahwin dah peluk2 da? mana tak banyak kes buang bayi.. kalau perangai artis macam ni..

    Bodoh punye artis beragama islam ni..
    Semua artis bodoh..
    pakaian tak mencerminkan agama..
    Nama je islam..
    Contohnya macam artis perempuan..
    "saya tak sedia lagi nak pakai tudung.."
    WTF.. tutup auratkan wajib..

  4. artis x bodoh…pndai….huhuhuhu

counter statistics