Tuesday , December 6 2016
Home / Dunia Artis / Norman Hakim selamat bergelar suami kepada Memey Suhaiza

Norman Hakim selamat bergelar suami kepada Memey Suhaiza

Norman Hakim telah selamat bergelar suami kepada Memey Suhaiza hari ini di majlis pernikahan yang berlangsung di kediaman pengantin perempuan di Felda Tenggaroh Selatan 1, Kota Tinggi Johor.

Norman dinikahi dengan mas kahwin berjumlah RM22.50 beserta hantaran sebanyak RM24 ribu disusuli 5 dulang hantaran berupa cincin & rantai, GPS navigator, kek, sirih junjung dan senaskah Al-Quran.

Gambar dipetik: Annas Easkey

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

28 comments

  1. SELAMAT DAH……….MINTAK2 SELAMAT SELAMA2NYA……SELAMAT MENEMPUHI KE ALAM RUMAHTANGGA YANG SGT2 MANIS……..TAMBAHAN DENGAN SEGALA2 ONAK DURI YANG DAH DILALUI….HARAP HIDUP KORANG TAK BERONAK N BERDURILAH YER…HUHUHU…..SEMEMEHHH LAH!!

  2. mahalnya hantaran..hantaran abby dulu dah habis bayar ek? hihihihi

  3. hantaran mahal tp brg hantaran skt jer…gps n cincin n rantai jer yg mhl…mcm x ckp bajet jer…tah2 wang hantaran tu duit memey kot…nak cover jer nak tunjuk konon norman mcm byk duit…

  4. selamat sangatttttttttttttttt lh….duit hantar abby pn tk bebyar.ni mhal2 plak,entah2 duit memek kot..hahaha pi lh myampah,2 ,3 hari ni cte pasal dieorg je kluar kt surt kba pn melambak…..

  5. hAHAHA..NORMAN yg DINIKAHI..Taip salah la ni

  6. tahniah..smoga memey pandai menjaga norman yg buaya darat tuhhh..opsss

  7. duit hantaran bukan duit sape2..hutang duluu la wokk..si memey sila jgn dah bercerai berai sok bru tuntut bagai kalo 24ribu tu adalah duit kau. blj dari pengalaman abby. lelaki kalo dah sekali curang, die akan curang berkali2, ingt. orang yang curang adalah orang yang mudah jemu dgn pasangan. jd perasaan jemu mmg xblh diubah. sekian

  8. apa la ampa ni..biaq la bekas laki aku nk kawen..ampa kalut pasaipa?!

  9. esok lusa tgk la bahagia ke tak! semoga norman akan curang dan cari perempuan lain! ha ha ha!!

  10. kepada psangan pengantin..semoga bhgia dunia akhirat..semua org melakukan kesilpn..hrp kesilpn lalu tdk diulangi..

  11. GPS tu utk cari laki dia ada kat mana masa mengandung nnt.kah…kah…kah…

  12. sy suka sgt mrk bernikah…alhamdulillah…smoga Allah merahmati percantuman kluarga baru ini…
    ksbrn mrk mnempuh cbrn hidup, umpat keji mnusia sgt trserlah
    kluarga pn x de kecoh2 nk mngeluarkn knyataan bls..thumbs up utk smua ahli kluarga mrk krn x msuk cmpur urusan mrk br3 (norman-memey-abby)
    yg plg ssh adalh bersabar dgn ujian hidup krn pasti bnyk ujian yg kt x jangka
    mngumpat n mngeji pernikahan mrk seumpama mngeji ketentuan Allah swt…apatah lg mndoakn kehancuran hdup mnusia yg lain..nauzubillah…tkutnya blsn Allah krn mempertikaikn kuasa Nya…
    tahniah utk mrk..smoga kekal jodohnya hgga akhir nyawa..amin…

  13. uu thniahh..hepy lha mreka skrg..kkal ke x hbungn tuu.. … uhuuu.. mluat da juga aku tgok … cehhh

  14. Sharifah Ain Fadira II

    ske2,,hehe

  15. kot yer ada duit hntaran tu…. dh kawtim kot dgn family memey…. huhuhu

  16. pandai2 lah pandu hidup tu…

  17. Tetap respect mrk ni..walau mcm2 tsunami melanda, walau ramai mulut longkang mengata, walau lakonan cian bini tua pandai meraih ehsan diluar sana, ko org tetap together and stay together..pe lu kisah org lain! Tetap rezeki melimpah2..teruskan buat dek je dgn yg jeles2 ni! Words can't kill u guys..yg penting mak bapak masing2 restu..opsss ex-wife pun restu gak..hehehe..ni lah dipanggil cinta sejati!

  18. buat baik ..baik gak balasan..buat jahat lambat laun dpt gak balasan..tp yg panas lg hot..tggu la korang….ramai pulak yg doa yg x baik ni..lbh 44 org lbh 44 mulut..perrrgghhhhh..terbaik..btol2btol..selamat!!!!!

  19. weeding di support bykk pihak….x menyedar DIRI!!!!

  20. yang penting dorg dah sah jd suami isteri… doakn jer kebahagia mereka ..itu lagi baik kan .. ATUR…

counter statistics