Friday , April 18 2014
Home / Dunia Artis / Norman KRU, adik beradik bergambar dengan Simbol Seks Amerika

Norman KRU, adik beradik bergambar dengan Simbol Seks Amerika

kru-seks1

Seronok betul adik-beradik kumpulan KRU ni bergambar dengan simbol seks Amerika Syarikat, Pamela Anderson. Penulis tidak tahu sama ada sesi bergambar ini ada kaitan dengan pembikinan filem terbaru mereka. Jika ya bagaimana? Hahaha..

kru-seks2

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

18 comments

  1. untunglah norman dpat rasa dada pamela hahahah

  2. pehh!!!!! kelas doh wase

  3. lantak deme la nk tgkp dgn sape pn..aku dulik hape..hahaha

  4. Wow~ Kejayaan terbaru artis tanah air kita =P

  5. Wah!
    paling soke mestilah si Yusry kan.
    Kah Kah Kah

  6. ni gambar kat brunei ni, untuk majlis harijadi kerabat brunei puteri Azeemah pada 27/9 yang lepas

  7. huh!!tgk dada pamela kene badan sapa?hahaha…mmg lekuk la dada dak tu

  8. lepas amik gambar…dapat jamah pamela

  9. pamela turun brunei atas jemputan kerabat d raja… bukan pamela jek turun, drake bell, samantha mumba & matt dallas (xy kyle) pun turun… kru tu salah satu artis malaysia yg dijemput…

  10. that's not pamela.

  11. suruh je siyusry tu kawin ngan pamela tu.Lama2 membujang pun bukan elok sgt.Nanti dituduh org gay pulak.Sah2 lelaki seantaro dunia jeles kat ko klu dpt siMinah ni.

  12. brgmbar ngan pamela pn jadi cerita ker?? pastu timbul cakap2 tak baik!! yang tukang tulis pn cakap "simbol seks"! teror la tu mulut tu! jadi yang engko simbol aper arrr???

  13. sper yg brani kte KRU cm2?????…. perh….bernanah telinga neyh….grrr…. biar la dowg na wat per p0n???? bkn kcaw korg…

counter statistics