Sunday , September 25 2016
Home / Dunia Artis / Nurul Alis di Jelajah Malaysia 2009

Nurul Alis di Jelajah Malaysia 2009

Personaliti TV RTM, Nurul Alis atau lebih dikenali sebagai Kiki telah membuat liputan di Kelantan sempena Jelajah Malaysia 2009 . Sebelum ini pernah digossipkan berteman lelaki mat salleh dan berimej seksi ketika majlis ABPBH08. Dan yang paling menarik, gambar menyusukan anak ketika masih di dalam wad.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

5 comments

  1. xde org komen pn kt sni..sbb x pemes die ni..ahhaha..org pn xnak tau hal die..kakakakaa

  2. hahahah..tu la ko..nk ltk gambo pn tgk2 la..org skang ni nk komen gambo hot2 je..takat gambo mcm ni xyah la..xde sape nak tau pn..hahaha

  3. tp wase2 dia ni personaliti RTM paling glamer femes lagi kontroversi erk..

  4. Aku suka tengok rupa dia ni..comel..lawa gak..

counter statistics