Tuesday , September 23 2014
Home / Gossip Panas / Nurul makin seksi selepas bercerai?

Nurul makin seksi selepas bercerai?

nurul1

nurul2

nurul3

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

25 comments

  1. Napa lah bagi org peluang buat dosa mengata…. Hmmmm!
    Bukakkan lah pintu hati dia nihh… agak2 lah sikit klo iye pun…

  2. hmmm..hitam legam!!

  3. ish ish nurul…seksi gileerrr… bertobat laaa nurul..

  4. dah macam negro da…

  5. Hadis Sahih Muslim diriwayatkan oleh Abdullah bin Umar r.a:

    Rasulullah s.a.w telah bersabda: Wahai kaum wanita! Bersedekahlah kamu dan perbanyakkanlah istighfar iaitu memohon ampun. Kerana, aku melihat kaum wanitalah yang lebih ramai menjadi penghuni Neraka.

  6. Al-Quran surat Annur(24):31

    "Dan katakanlah kepada wanita-wanita yang beriman: Hendaklah mereka menahan pandangannya dan memelihara kemaluannya dan janganlah mereka menampakkan perhiasannya kecuali yang biasa nampak dari padanya. Dan hendaklah mereka menutupkan khumur (Ind: jilbab)nya ke dadanya"

    • booooooooooooooooooooooooooooooooooooo

      pegi mampos la lu. konon pakai ayat kuran. lu lepak website hiburan islam habis la

      hipokrit macam ayam

  7. huishhhhh…..ni dh jadk kes JANDA DH AIR NAIK KEPALA nih..huhuuuu…mmg melampau2 ssgt tuh nurul oiiii,,agak2 r kolo nk vok2 pun..hang tu dh la anak dara oii….malu la sket…sian kat ank ko dpt mak mcm ko..dh lah janda…hitam lak tuh…xsedor diri lak tuh….kawen lah cepattt…dh mcm hape dh janda sorg ni…kalu kakak aku…siap aku pelempangkan ajew..

  8. tak terpesona pun tengok nurul seksi….hitam bangat…

  9. tue la pasal..
    kalo cantik xpe nie da mcm penyanyi africa da..
    kalo rmbut style negro sure same.. wakaka
    kalo nk cr laki pon jgn la smpai cmtue skali akak oiiii….

  10. culture shock la nurul ni..bese la artis dh menjanda mule la seksi bukak sane sni..perangai mcm jamban!!..hahaha

  11. Wat malu org kedah je!!

  12. dia dh desperate nk berlaki kot.. ingat bile pkai camni ramai laki suka. Hm.. Tak perlu la dedah sana sini.. wat malu je!

    ex hubby pun dh ada bini baru, lagi sopan dan ayu.

    Anak tentu malu tgk mak dia pakai gini.. aiyoo!!

  13. nurul seksi…kutuk…yg sebelah2 dia tu pun ada seksi gak..tak include skali ke? hanya sbb yg seksi tu janda..tak cantik..kulit gelap…kalo nak kutuk..pun..berpada2 la..bg teguran..cam cilipadi..ada la isi sket…aku yg mmbaca ni pun ada gak ilmu…

    *ntah2 anak dia tak kisah…ngkorang jek memandai…

  14. kesian kat nurul….apa dah jadik ni?????

  15. perempuan gile kote

  16. nurul2… jgn le bg chance of mengata.. jgn le jadi sebahagian golongan MJ yg tatau jaga diri. nurul kan dah lama lam industri, takan le x paham2 kot…semoga nurul more wisely in future…

  17. mak ai..makin lama..kain makin xcukup…

  18. mcm nak tunjuk kat ajai jer yg dia pn leh seksi gak..dah2 la…kita ni bila makin tua patutnyer makin baik dari segi perangai mahupun pakaian…x nak tutup lingkup pn paling x tutuplah badan elok2

  19. fuhh lawa la nurul nih

  20. NEGRO X SEDO DIRI..WKAKAKAKA..DIE IGT PAKAI MCM TU RAMAI LA DATO2 MINAT..BLAH LA NURUL..XDE MARUAH!!

  21. kesian dia.. takut x laku kot

  22. pe agk perasaan ank dia si ayu tu ye…ngan bpknye yg sosialnya mnjadi2 nan byk pmpuannya.Si ibunya pulak mcm nie.Confirm bdk tu protes bila besar nanti.Ak ase nurul nan ajai nie xpuas enjoy kot b4 kawin.Tu a kawin muda ag,padan muka.Tp pape pun sian kt anak je..

  23. KELENG MALII

  24. ingat u 2 beyonce ke kak…

counter statistics