Sunday , September 25 2016
Home / Dunia Artis / Nurul Shuhada pilih pegawai bank

Nurul Shuhada pilih pegawai bank

Nurul Shuhada dah pun sahkan akan bernikah dengan pilihan hatinye, Raja Amir Raja Azwa, 29 tahun. Katenye Julai depan. Julai tahun nie lah kan? Mudah-mudahan lah yek. Kalau dipanjangkan jodohnye. Huhuhu.

Bagi uolls yang xtahu. Dulukan Nurul Shuhada nie sebok nak kan Mejar Faiz Khaleed. Alah.Yang angkasawan negare tu. Pastu tup tup tak jadi pulak sebabkan si Nurul Shuhada nie ade lelaki lain. Lelaki tu, Raja Amir nie lah. Kesian gile Mejar Faiz Khaleed. Yelah! Katenye dah menempah dewan bagai sebab nak kawen ngan minah nie. Siap dah belikan cincin giteww. Tapi tak jadi. Mane tak broken heart.

Nak kate ape lah kan? Jodoh pertemuan, hidup mati semuenye keje Allah S.W.T . Sapelah kite nak kecoh kan? Tapi ai tetap kesian kat si Faiz tu. Teruk jugek die bile si Nurul nie blah. Huhu. Takpe lah Mejar Faiz oi. InsyaAllah. Jumpe lah perempuan yang elok dan sesuai untuk awak tu nanti. Bukan ke, lelaki yang baik untuk perempuan yang baik jugek. Giteww~

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

7 comments

  1. apsal la dye x pilih aku…

    sob3

    Entri Terkini: GEMPAR!!! Selepas Osama, Presiden Obama Pula Dilaporkan Mati?

  2. nampaknya abang angkasawan kita berputih mata. tahniah kepada nurul shuhada.

  3. nurul syuhada gediksssssssssss. tak seswaaaaaaaaaiiiiiiiiii ngan DR. faiz

  4. Elok la cpt kawen. Kang makin gedik plak..wakakakaa

  5. OO..nak kawin dah.. bagus le cenggitu

  6. wah ensm mcm maskoot ….kih kih kih…

    gelak guling2 …..

counter statistics