Friday , September 30 2016
Home / Gossip Panas / Opss, Wangi Fabulous Cats kantol

Opss, Wangi Fabulous Cats kantol

Julung-julung kalinya, penulis menyiarkan gambar Wangi bersama teman lelakinya bersuka ria di kelab malam dan party di rooftop bersama rakan-rakannya. Apa yang menarik, gambar berpeluk mereka berdua begitu asyik sekali sampaikan teman lelakinya terlupa tangannya berada dipunggung Wangi. Dan juga, air apa tu di atas meja? Kantol… Banyak lagi gambar menyusul di bawah.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

24 comments

  1. gile seks ape wanngi stim.. huhu

  2. kalo dh name nye artis mesti la perangai mcm antu..hahaha..artis sume xde maruah!!

  3. heneikan…. brand bir tuh. bkn arak mahal (yg klu minum tu kena sket gelas pun kecik) tp mengandungi alkohol yg memabukkan… kesimpulannye umat Islam dilarang minum minuman keras…

  4. seks……seksi

  5. ini kat traders hotel, skybar. petang2 ade pool. malam2 org clubbing. *sigh*

  6. ala per nak heran…artis indon…sama gakla ngn artis msia pun..lebih kureng jer…

  7. ni semua perempuan gila seks, gile kotey

  8. xkire la indon ke mesia ke..kalo dh name artis tu otomatik perangai terok n xde maruah!!

  9. ko jgn nak sibuk lah awiezz jaga tepi kain org, ko jaga keluarga ko lagi bgs

  10. erk..beer ke tu…mcm bkn je..tengok pic botol tu mcm air barbecon..air tu xder alkohol…tapi botol mmg nmpk mcm botol arak..huihuhuhu

  11. die pakai 2 baju ker,,?
    ad 1 gmbo tu, baju len la..

  12. e2 hak dia la..
    tp sebgai artis kena ati2 la..

  13. sudah mabok cendana pula..wakaka

  14. Hanneken air syaitan

  15. aku suka farhana yang sebelum wangi tu. tak pernah controversi pun. cat ni bangang ke ape amik pompuan cemni.

  16. alaa org bukan artis pon same jer..yg beze sbb diorg nie glamer org kenal…aku tgk dak2 mude skrg nie(ehh aku mude yg agak berahlak ok so x termasuk ;P)mcm2 perangai kalah dak2 barat yg aku biase tgk..hishh…dunia dah nak kiamat nie…kurang2 kan laa maksiat tu paling x pon jgn laa minum arak tu wahai umat2 islam semua….

  17. apa mau helan wa pun penah pegang buah dia tu.. dia senyum adalah

  18. heinekein n carlsberg kot atas meja tuh..

  19. hmmm.. cun gak si wangi ni ye

counter statistics