Wednesday , October 22 2014
PANAZZ

Terkini

Memey Suhaiza tidak cemburu bualan di WhatsApp Norman dan Abby

Beberapa hari lepas, menjadi suatu kontroversi apabila Abby Abadi memuat naik perbualannya dengan bekas suami, Norman di WhatsApp.

Ketika ditemubual Memey, isteri kepada Norman dia tidak merasakan apa-apa pelik yang perlu dicemburukan dan mengakui tiada sebab munasabah untuk cemburu dengan perbualan sedemikian kerana dia memahami bahawa Norman seorang yang setia. So kepada peminat, usahlah menambah arang dan api kepada mereka lagi. Read More »

Sekitar Majlis Malam Berinai Erin Malek (11 Gambar)

Berikut antara gambar-gambar sekitar majlis malam berinai Erin Malek dengan pasangannya. Erin Malek memilih tarikh 10 Oktober 2014 kerana ia mudah diingati. Mereka akan berbulan madu di Los Angeles selepas sesai majlis resepsi sebelah pihak lelaki. Gambar penuh selepas ini. Read More »

Koleksi Gambar Gerhana Bulan Merah diambil penduduk di Malaysia (5 Gambar)

Berikut antara koleksi gambar Gerhana Bulan Merah (Blood Moon) 2014 yang berlaku semalam. Gambar diambil secara amatur oleh beberapa orang penduduk Malaysia. Gambar penuh selepas ini. Read More »

Almy Nadia dituduh sombong di tempat makan (2 Gambar)

Seorang peminat telah memuat naik sekeping gambar Almy Nadia bersama suaminya, Fizz Fairuz dengan caption bertulis “Berlagak gila diorang ni”.

Gambar tersebut diambil ketika peminat dan Almy berada di restoran makan yang sama. Almy yang terperanjat dengan kenyataan itu memuat naik semula gambar itu dan menulis caption

assalammualaikum .. minta maaf awal2 yer.. bukan nak burukkan sesiapa tp dia dah burukkan nama sy dan suami.. nak tumpang tanya adk yg bernama @fatensahaja .. bila sy belagak?sy dtg kedai makan utk makan isi perut. jd mana salahnya.sy tahu sy artis tp takkan la nak sapa semua org kat kedai makan tu nnt org kata gila pulak,betul?? jd apa sebab awak dy belagak yer???sy tak kenal awak langsung n tak igt pun kat mana awak duduk??motif keluar dlm instagram kata sy belagak?nak glamor ker?? cc @fizzfairuz

Macam-macam kes yer, artis nak makan diam-diam pun dituduh berlagak. Read More »

counter statistics