Wednesday , September 3 2014
PANAZZ

Terkini

Almy Nadia tayang “baby bump” (3 Gambar)

Tahniah buat Almy Nadia dan suami, Fizz Fairuz selepas dikhabarkan kini sedang hamil. Usia kandungan bayi difahamkan kurang lebih 3 bulan.

Almy Nadia sempat menayangkan “baby bump” ketika bercuti ke Universal Studio, Singapore, baru-baru ini. Read More »

Baju Hanez Suraya Tayang Pusat Jadi Kontroversi (4 Gambar)

Artis kan, bila pelik sikit mesti jadi kontroversi. Terbaru, nak dijadikan cerita seorang rakan kepada Hanez Suraya telah memuat naik gambar mereka sedang bercuti. Agaknya lupa Hanez seorang selebriti jadi gambar ternampak pusat tu macam perkara biasalah.

Lepas tu ada pula orang-orang kepoh macam kami ni yang pergi stalker gambar tu dan simpan. Maka tersebarlah gambar Hanez Suraya berbaju yang menampakkan pusat. Apa pendapat anda dengan gambar seperti ini? Read More »

Fiza Elite tayang gambar kemesraan dengan Adam AF

Selepas episod rujuk semula antara Fiza Elite dan suaminya, Adam AF2 pada minggu lepas.

BACA: Adam AF2 & Fiza Elite Rujuk Semula

Fiza Elite dilihat menayangkan semula gambarnya bersama Adam AF. Dia memuat naik beberapa keping gambar ke laman Instagram.

Menurut kenyataan Adam AF di akhbar, mereka tinggal bersama sewaktu tempoh edah.

Adam AF telah menonton ceramah-ceramah Ustaz Azhar Idrus mengenai kes perceraian dan berkata walaupun bercerai talak satu, Fiza masih isteri dia dan dia perlu menjaga makan dan pakaiannya. Wajib bagi pasangan yang bercerai untuk tinggal bersama sepanjang tempoh edah.

Aidil Zafuan mengamuk peminat kutuk Isteri (2 Gambar)

Baru-baru ini, seorang peminat telah melontarkan ayat-ayat sinis di Insta milik isteri Aidil seperti “Rampas laki orang” dan “Cantik lagi Rita“.

Perkara ini telah membuatkan Aidil mengamuk dan menurunkan komen kepada peminat tersebut. Aidil menulis

Woiii. Kau ape hal? Kalau tak tau jangan main sedap je cakap. Aku suami Zarema Zainal sekarang takde siapa rampas siapa. Biar tak cantik yang penting cantik dalaman dan pandai jaga makan minum pakai aku. BIADAP! Lelaki pun tak suka perempuan mulut macam kau.

Ayat marah itu sekaligus memberi tamparan buat Rita Rudaini, adakah selama dia menjadi isteri kepada Aidil, dia seorang yang tidak menjaga makan dan minum suaminya? Read More »

counter statistics