Saturday , November 1 2014
PANAZZ

Terkini

Koleksi Gambar Gerhana Bulan Merah diambil penduduk di Malaysia (5 Gambar)

Berikut antara koleksi gambar Gerhana Bulan Merah (Blood Moon) 2014 yang berlaku semalam. Gambar diambil secara amatur oleh beberapa orang penduduk Malaysia. Gambar penuh selepas ini. Read More »

Almy Nadia dituduh sombong di tempat makan (2 Gambar)

Seorang peminat telah memuat naik sekeping gambar Almy Nadia bersama suaminya, Fizz Fairuz dengan caption bertulis “Berlagak gila diorang ni”.

Gambar tersebut diambil ketika peminat dan Almy berada di restoran makan yang sama. Almy yang terperanjat dengan kenyataan itu memuat naik semula gambar itu dan menulis caption

assalammualaikum .. minta maaf awal2 yer.. bukan nak burukkan sesiapa tp dia dah burukkan nama sy dan suami.. nak tumpang tanya adk yg bernama @fatensahaja .. bila sy belagak?sy dtg kedai makan utk makan isi perut. jd mana salahnya.sy tahu sy artis tp takkan la nak sapa semua org kat kedai makan tu nnt org kata gila pulak,betul?? jd apa sebab awak dy belagak yer???sy tak kenal awak langsung n tak igt pun kat mana awak duduk??motif keluar dlm instagram kata sy belagak?nak glamor ker?? cc @fizzfairuz

Macam-macam kes yer, artis nak makan diam-diam pun dituduh berlagak. Read More »

Majlis Pertunangan Nubhan AF6 dan Afifah (10 Gambar)

Nubhan AF6 telah selamat menjalankan majlis pertunangannya dengan gadis pilihan hati bernama Afifah Hidayah berkerjaya sebagai doktor gigi. Majlis telah diadakan pada 6 Oktober 2014 jam 11 pagi di Rasah Kemayan Golf & Country Township.

Tahniah kami ucapkan kepada pasangan ini. Semoga ikatan pertunangan ini akan kekal sehingga akad nikah nanti. Ammen. Gambar penuh selepas ini. Read More »

Koleksi Nora Danish Berhari Raya Aidiladha (16 Gambar)

Koleksi gambar Instagram Nora Danish ketika menyambut Hari Raya Qurban. Gambar penuh selepas ini.
Read More »

counter statistics