Tuesday , December 23 2014
PANAZZ

Terkini

Gambit Saifullah, tahun lepas pergi umrah tahun ni maki hamun

Ewah-ewah! Sedap betul bace twitter Gambit Saifullah pasal maki blogger-blogger yang cite pasalnya. Selepas insiden muzik video kualiti tahi dan lucah darinya yaitu muzik video Prema Yin dan Shah Jaszle, masih ada hati nak marah.

Macam ini ke perangai artis selepas balik umrah? Maki hamun sebab video bangang-nya tak boleh diterima ramai? Blah lah wei! Gi balik kampung kalau tak boleh terima kritikan. Kalau uols agree dengan apa yang kami cakap dan uols rasa Gambit Saifullah ini melampau, sila tinggalkan komen dengan perkataan “Gambit Saifullah PUUIIII!

Kemaskini 2.41 PM: Gambir Saifullah makin melampau maki semua orang cibai

Harap pihak Melodi dapat terjah mangkuk ni dan suruh dia insaf. Tak guna pergi umrah tapi perangai mengalahkan anjing. Masa untuk boikot Gambir Saifullah! Opps! He’s not even popular! Artis yang suam-suam kuku boleh pergi matilah.

Kekasih Tauke, kumpulan Jambu Maharaja Lawak

Heboh apabila dunia hiburan internet menyebarkan gambar Tauke bersama kekasihnya baru-baru ini. Lawa juga kekasih Tauke ni ye? Ape pun tak boleh! Lagi gambar Tauke Jambu Maharaja Lawak bersama kekasihnya after the jomp. Read More »

Cara terbaik perli kontraktor jalan di Malaysia

Jalanraya dekat Malaysia ni boleh dikategorikan sebagai macam haram. Ada kawan kami dulu masa kerja sebagai kontraktor cakap projek paling mudah dan paling kurang modal dan untung banyak ialah bila dapat projek turap jalan raya. Bila kami tengok jalanraya dekat Malaysia berlubang-lubang selepas sebulan diturap, kami faham maksudnya. Kualiti takde sebab masing-masing nak untung lebih.

Tapi dengan gambar-gambar macam ni kita boleh sindir kontraktor yang asal boleh ni turap jalan yang turap macam haram tu. Lagi gambo after le jump. Read More »

Bilik bernilai USD100 ribu!

Tengok bilik ni dari jarak jauh, nampak macam susunam batu bata tapi sebenarnya diding dan temboknya ditambal dengan wang kertas Amarika dan segala tampalan tersebut mencecah USD 100 ribu! Lagi gambar after the jump. Read More »

counter statistics