Saturday , March 25 2017

Terkini

Wajah sebenar Angelina, anak Watie Elite yang hampir kena strok

Ha itu die, belek punye belek majalah hiburan terkeluar pulak cerita Angelina yang membuat pengakuan bahawa die merupakan anak kepada Watie Elite bulan lepas di dalam rancangan Melodi. Cerite ni hampir basi dek kerana Watie Elite enggan mengulas lanjut gosip ini, namun kedengaran baru-baru ini die hampir terkena strok akibat tertekan. Betul-betul sakit atau cube mengelak sesuatu? Wallahualam. Lagi gambar Angelina ...

Read More »

Gambar Zizan Nin dan isteri bercuti di Bali, Indonesia

Siape kate hubungan Zizan Nin dan isteri sedang berantakan. Ha ni gambar latest Zizan Nin pergi Bali youuuu. Tak baik tuduh-tuduh. Hari tu yang uols nampak mereka pergi Pejabat Agama tu, mereka nak pergi ambil kad kahwin la uols. Lagi gambar Zizan Nin bersama isteri bercuti di Bali, Indonesia selepas ini.

Read More »

Trailer Filem Hikayat Merong Mahawangsa

Giler hebat filem ni! Kami baru tengok trailer je dah teruja tahap dewa dengan filem ni. Ada Umie Aida, Khir Rahman, Umie Nazeera (peewit!). Kami memang suka ape saje produk keluaran tiga beradik ni, sejak dari zaman Awas Kru Dulu! Ape saje hasil yang dikeluarkan mereka, pasti menjadi trend. Hopefully filem ni bukan gah setakat di trailer saje. But satu ...

Read More »
counter statistics