Thursday , September 1 2016

Terkini

marsha-mangga1

Marsha Milan Londoh taknak besarkan payudara!

Hoho! Kenyataan Marsha yang kami bace dalam majalah Mangga bulan Oktober amat menjelikkan-lah. Marsha kate die taknak besarkan payudara walaupun ada pihak yang nak taja die, siapa pihak yang dimaksudkan tu? VVIP? Lagi katenye dia tidak mahukan payudara besar-besar kerana payudara yang ada dah cukup baik dan sesuai dengan badan die sambil ketawe manje. WTF! Murahan betul sampai dah tak ...

Read More »

Jawapan PDRM mengenai Police Intimidation

Jawapan Polis Diraja Malaysia mengenai post Silly Bodoh woman kana saman woo. Petikan diambil menerusi Laman sosial PDRM di Facebook. Salam rakan-rakan semua, apa yg kita lihat di dalam video itu, terdapat kekurangan/kesilapan di kedua-dua pihak. Di pihak Polis, anggota tersebut bersikap kurang mesra, dan terdapat kata-kata yang tidak perlu diucapkan langsung. Apa yang perlu diucapkan ketika menahan seseorang yang ...

Read More »

A. Aida berang Ameng fitnah aniaya dia

Nampaknya bekas isteri Ameng, si A.Aida sudah mengamuk dengan kenyataan Ameng tempoh hari kerana Ameng dikatakan menuduh A. Aida dan suaminya berkomplot untuk menjatuhkannya dengan memasukkan dadah ke dalam tubuh dia. Antara kata-kata A. Aida Saya akan dedahkan segala-galanya di dalam sidang akhbar nanti. Saya sudah tidak boleh sabar lagi dengan sikap Ameng Tambahnye lagi Satu sen pun dia tak ...

Read More »

Penangan Peluru M-16 jarak 10 meter

Haa ramai mungkin taktau macam mane effect bile seorang askar menembak menggunakan senjata M-16 dari jarak lebih kurang 10 meter. Bayangkan uols berade disituasi sedang berjalan di celah bangunan tibe-tibe ditembak pade kaki pade jarak lebih kurang 10 meter. Tengok gambar untuk mengetahuinye.

Read More »

Gambar dan Biodata Annahita Bakavoli

Annahita Bakavoli Mehdi Bakavoli dilahirkan pada 25 Ogos 1982, kurang 6 hari daripada Hari Kemerdekaan Malaysia. Dia yang kini berusia 28 tahun merupakan anak jati Pulau Pinang. Sebelum berjaye dalam profesionnya kini, dahulunya dia pernah belajar di UiTM Shah Alam dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Pengajian Undang-Undang (Kepujian). Kini dia sudah berkahwin dengan Datuk Saiful Bahar Mohd Arshad secara automatik ...

Read More »
counter statistics