BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Saturday , July 2 2016

Terkini

Gambar terbaru Abot

Ingat tak penyanyi Abot yang popular sekitar 90-an dulu? Ala yang nyanyi lagu Camar & Kasihmu tu. Lame jugak die menyepi, Abot atau nama betulnya Norimah Muhammad kini berusia 35 tahun telah mengorak langkah menceburi bidang seni lain. Antaranya dia kini menulis novel remaja dan menyertai majlis baca puisi dan teater ilmiah. Saya juga hasilkan lagu kanak-kanak dan buku bergambar ...

Read More »

Video: Majlis Aqiqah anak perempuan Catriona Ross

Pengirim emel memberitau kami bahawe video ini adalah majlis aqiqah anak perempuan kepada Catriona Ross pada hari Raya ke-3, Syawal yang lepas. Terima kasih diucapkan kepada pengirim email: fendi fly. Jika uols pun ada berite artis yang ingin dikongsi bersame, jangan lupa hubungi kami.

Read More »

Gambar Lana Nordin dengan kekasih?

Kami rase memang patut pun Mak Bedah kami kutuk si Lana Nordin ni kaw-kaw pade entri yang lepas: Lana oh Lana. Mane taknye, satu demi satu cerite bongok pasal die ni makin kerap keluar, berlakon cam tahi juge.. Yang terbaru ni, tersebar pulak gambar-gambar macam ni kat internet. Kami rase-lah kan, mesti sang Lana sendiri la yang sebarkan gambar-gambar die ...

Read More »
counter statistics