Friday , September 30 2016

Terkini

Apabila Wangi Fabulous Cats pakai tudung

Lepas kantoi gambar Wangi bersama bekas teman lelakinye pade awal tahun ni, Wangi agak menyepi dari dunia hiburan kite, plus tambah pulak kate Fabulous Cats bakal berpecah kerana masing-masing sekarang sibuk dengan karier masing-masing. Gambar terbaru kami terima ni apabila Wangi Fabulous Cats memakai tudung. Lagi gambar di bawah.

Read More »

(Filem Pendek) Halal

Baguslah filem pendek ni. Kepade mereka yang tak faham ape maksud halal,mungkin boleh faham lah lepas nie. Korang pernah tak berdepan dengan masalah kaum-kaum lain di Malaysia yang tak faham maksud halal.Pade mereka ni,babi tu haram untuk orang Melayu khususnye Islam lah kan. Tapi diorang tak faham yang kalau diorang masak ayam pun,kalau letak minyak babi ke,alkohol ke, jadinye masakan ...

Read More »
counter statistics