Tuesday , May 30 2017

Terkini

Gambar Zizan Nin dan isteri bercuti di Bali, Indonesia

Siape kate hubungan Zizan Nin dan isteri sedang berantakan. Ha ni gambar latest Zizan Nin pergi Bali youuuu. Tak baik tuduh-tuduh. Hari tu yang uols nampak mereka pergi Pejabat Agama tu, mereka nak pergi ambil kad kahwin la uols. Lagi gambar Zizan Nin bersama isteri bercuti di Bali, Indonesia selepas ini.

Read More »

Trailer Filem Hikayat Merong Mahawangsa

Giler hebat filem ni! Kami baru tengok trailer je dah teruja tahap dewa dengan filem ni. Ada Umie Aida, Khir Rahman, Umie Nazeera (peewit!). Kami memang suka ape saje produk keluaran tiga beradik ni, sejak dari zaman Awas Kru Dulu! Ape saje hasil yang dikeluarkan mereka, pasti menjadi trend. Hopefully filem ni bukan gah setakat di trailer saje. But satu ...

Read More »

Amy Search kembali pilihan pengetua Akademi Fantasia, kontrak Ahmad Dhani batal

Seperti yang semue tahu, beberapa minggu lepas kecoh sekejap apabila kedengaran pihak Astro bakal mengambil Ahmad Dhani dari kumpulan Dewa sebagai pengetua Akademi Fantasia musim 9 ni. Ramai yang bantah dengan pemilihan ini kerana dikatakan memperkecilkan kebolehan artis-artis senior dan legend di Malaysia. Ape yang lebih menarik, gosip mengatakan pihak Astro bakal membayar sebanyak setengah juta untuk membawa masuk penyanyi ...

Read More »
counter statistics