Friday , February 27 2015
PANAZZ

Terkini

Anak musang anggap patung musang sebagai ibu

Kesian diorang, takde mak bapak. Lagi gambar di bawah.

ps: Testing schedule post. Read More »

Gosip: anak Siti Saerah dikesan melalui Galaksi

Thanks to tomet05 dari forum unggul gosip artis forum CARI. Menurutnya, terdapat satu sedutan melalui Galaksi TV9 memaparkan gambar Siti Saerah sedang memangku anaknya di sebuah warung di Pahang. Didapati warung yang diberi nama Gelora Point itu hanya terdapat di Teluk Cempedak, Kuantan, Pahang bagi mengukuhkan gosip tersebut.

Kes saman-menyaman antara artis filem Ratu the Movie hanyalah propa?

Kisahnya dibaca di ruangan CAK Metro Ahad hari ni, walaupun gosip tu tak ditujukan kepada sape tapi macam boleh agak ditujukan pada sape. Kami tak bley blah sebab kes saman-menyaman tu siap masuk Melodi. Kalau betul-lah itu hanya propa, berapa agaknye krew Melodi dibayar untuk menipu penonton. Ataupun krew Melodi pun sudah Wakenabeb!

Diberitahu oleh rakan CAK, bab saman-menyaman tu hanyalah permainan syarikat produksi itu saje dengan harapan, kite semua akan pergi menonton filem tahi tu untuk tau sebab munasabab kenapa pelakon A hendak menyaman pelakon B pula.

p/s: Penonton tak perlu gimik tahi, apa yang penting kualiti filem itu sendiri.

Lawak: Zahida Rafik kata kita kolot

Apo la Zahida Rafik ni kate semua orang kolot.

counter statistics