BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Sunday , February 7 2016

Terkini

Photoshoot Rozita Che Wan dalam majalah EH!

Meluat kami tengok Rozita Che Wan ni.. tambah lagi isu dia nak bersara dalam dunia lakonan katenye tuu.. Baru 4 tahun dalam dunia seni dah nak bersara, itu pun nak heboh satu dunia padahal berlakon pun tak seberapa. Memang sah bakal berkahwin dengan VIP, artis kite biasanya dah dapat tangkap VIP buat kahwin baru nak bersara, then bile cerai nanti ...

Read More »

Ditangkap kerana buang anjing

Anjing tak bersalah ni kononnye dibawe berjalan-jalan oleh tuannya yang suddenly larikan diri untuk menaiki kereta dan meninggalkan anjing tersebut. Kesian anjing tu, die mengekori tuannye dari belakang dan terpinge-pinge melihat tuannye pergi meninggalkannye. Cerite tak habes kat situ, untung ade cctv kat taman tu, masyarakat prihatin menyebarkan video tersebut dan tuan kepada anjing tersebut bakal dipenjarakan 6 bulan dan ...

Read More »

Kambing anti graviti

Agaknye ape yang menarik perhatian kambing-kambing ni berada di tepian empangan hidroelektrik ni yek? Takkan setakat nak makan rumput-rumput yang terselit celah batu tu? Gambar kurang jelas, sila klik..

Read More »

pemain gitar kumpulan Estranged pegang anjing

Dipetik dari Utusan Mingguan Menurut Mike, dia terima gambar itu daripada rakannya dan minta Niezam komen gambar itu yang menampilkan pemain gitar kumpulan Estranged iaitu Din Hormatov. Macam nilah Mike. Niezam tak mahu nak bersyarah berjela-jela sebab tak semua orang suka dengar orang membebel. Sebelum Din pegang anjing, sudah ramai artis kita yang buat benda yang sama. Pelakon Syarifah Sofia dan ...

Read More »

Makan percuma di atas gunung batu

Di atas gunung berbatu ni, terdapat restoran cina yang menyediakan makanan percuma. Masalahnye, sanggup ke uols kerana terpaksa redah sungai dan hutan belantara untuk makan percuma di situ? Firstly, uols dikehendaki menaiki kereta kabel, bile sampai satu tahap, uols kene lalu ditepi tebing gunung dengan hanya berpegang pada rantai tanpa bantuan yang lain! Bile dah selamat, uols terpaksa memanjat batu ...

Read More »
counter statistics