Saturday , April 19 2014
PANAZZ

Terkini

Ashraf Sinclair dapat anak lelaki!

Tiada apa yang menggembirakan pasangan berkahwin bila dikurniakan cahayamata. Perasaan gembira Ashraf Sinclair dikongsi bersama melalui twitternya semalam bahawa dia kini sudah bergelar seorang bapa! Tahniah kepada Ashraf Sinclair dan Bunga Citra Lestari!

Kredit Gambar [via]

Shahir AF8 kemalangan!

Kredit gambar: [via]

Shahir AF8 terlibat dalam kemalangan yang menyebabkan kereta Nissan Fairlady kepunyaannya yang dibeli awal Ramadan pada harga RM180 ribu berpusing sebanyak 5 kali sebelum merempuh pembahagi jalan di lebuh raya antara Bidor ke Sungkai, Perak.

Kejadian yang berlaku jam 6.30 petang itu dikatakan berlaku semasa penyanyi laguKebahagiaan Dalam Perpisahan itu dalam perjalanan pulang dari rumah keluarganya di Kampar, Perak ke Kuala Lumpur setelah menjalani penggambaran sebuah program terbitan Astro.

Berita [via]

Photoshoot Rozita Che Wan dalam majalah EH!

Meluat kami tengok Rozita Che Wan ni.. tambah lagi isu dia nak bersara dalam dunia lakonan katenye tuu.. Baru 4 tahun dalam dunia seni dah nak bersara, itu pun nak heboh satu dunia padahal berlakon pun tak seberapa. Memang sah bakal berkahwin dengan VIP, artis kite biasanya dah dapat tangkap VIP buat kahwin baru nak bersara, then bile cerai nanti dok sibuk nak berlakon balik.

Tapi gambar Rozita Che Wan dalam majalah EH! ni bikin jantung gue dub dab dub dab kencang deh!

Ditangkap kerana buang anjing

Anjing tak bersalah ni kononnye dibawe berjalan-jalan oleh tuannya yang suddenly larikan diri untuk menaiki kereta dan meninggalkan anjing tersebut. Kesian anjing tu, die mengekori tuannye dari belakang dan terpinge-pinge melihat tuannye pergi meninggalkannye.

Cerite tak habes kat situ, untung ade cctv kat taman tu, masyarakat prihatin menyebarkan video tersebut dan tuan kepada anjing tersebut bakal dipenjarakan 6 bulan dan denda sebanyak £20,000 = RM96 ribu plus plus! WTFFFF! Lihat video di bawah

[via]

counter statistics