Wednesday , April 23 2014
PANAZZ

Terkini

Close up & Biodata Fouziah Gous

Klik gambar untuk tumbesaran resolusi jelas dan nyata

Fouziah Gous atau nama sebenarnya Nor Fouziah Mohd Gous dilahirkan pada 11 Disember 1982. Mengikut perkiraan pada tahun ini, gadis ini kini berumur 28 tahun. Dia yang dilahirkan oleh ibunya di Hospital Kuala Lumpur ini juga merupakan anak bongsu daripada lima beradik. Berkelulusan dalam Diploma Kesetiausahaan (BSC), Kolej Systematic, akhirnya kini bergelar model dan pelakon.

Pernah dianugerahkan sebagai Pelakon Harapan Wanita Popular di Anugerah Shine Pantene 2007.

Terserlah kesengalan Memey

Artikel di bawah ini di-tulis oleh penulis jemputan Media Malaya; Mak Bedah.

Mak Bedah dah pun membace kenyataan balas “Memeng” Suhaiza tentang isu “Normang” Hakim tak bayar duit hantaran Abby tu. Ok, ini adelah komen Mak Bedah pulak.

Kenape sengal sangat ko nie wahai Cik Memey? Kau tak nampak ke kenape baru sekarang Abby nak beritahu? Sebab dulu sayang buah kepayang kan? Sayang si isteri pada si suami, kasih diturutkan, segale keburukan semua pejam mate buat tak nampak.

Ok kalau pun si Memey ni cakap kenape mase baru-baru bercerai tak nak mintak? Pada Mak Bedah, pade ketike itu, emosi si Abby kan tengah tak stabil. Yelah ko, suami dah lah tak balik rumah. Tengah sarat mengandung pulak. Lepas tu dapat tau si suami kantoi berkhalwat dengan betina yang macam kau yang merempat di pejabat suami orang tu. Haa, cube kau bayangkan…

Memey tak payah sibuk nak bagi ulasan bengap pasal isu duit hantaran ni. Nak beritahu logik ke tak logik si Abby nak mintak sekarang. Kan ke Abby dah beritahu kat akhbar semalam yang dia dah mintak beratus kali selepas dia bercerai tapi Norman yang buat tak ambil kisah.

Sekarang boleh lah kau kate, kau kenal sangat perangai si Norman akai takdak tu. Sebab kau belum rase macam mane Abby rase. Orang lelaki ni dek non, mule-mule bercinta memang pijak semut pun liat nak mati tau.

Koleksi iklan Hari Malaysia ke-47, 2010

Selamat Hari Malaysia ke-47 sekali lagi daripada kami di Media Malaya. Sempena sambutan Hari Malaysia yang lepas, kami tertarik dengan iklan-iklan yang dikeluarkan oleh syarikat-syarikat di Malaysia. Masing-masing mencipta iklan dengan idealogi masing-masing untuk memberi maksud yang tepat mengenai Hari Malaysia. Yang paling tidak relevan ialah daripada UEM yang memaparkan jambatan Pulau Pinang, uols boleh rungkai maksud tersirat? Saksikan..

Read More »

Iklan Durex: Macam lucah tapi sebenarnya tak

Agaknya iklan durex ni di-buat pada bulan puasa tak? Walaupun nampak lucah, tapi tak meninggalkan kesan pada lelaki pervert. Tapi kalau ade kesan gak, kena jumpa doktor sebab nafsu lorang ni dah tahap MEGA PERVERT! Lagi gambar di bawah Read More »

counter statistics