BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Wednesday , June 29 2016

Terkini

diana-danielle-juliana-evans2

Diana Danielle dan Juliana Evans

Kalau nak tau, umur Diana Danielle ni 2 tahun lebih muda daripada Juliana Evans iaitu 19 tahun. Tapi pada pendapat uols, siapa yang lebih nampak tua yek? Rasenye macam Diana Danielle nampak lebih tua. Opss lebih matang, sesitip tu kalau cakap lebih tua. Ngee. Lagi gambar mereka berdua bila bace artikel penuh.

Read More »
3209163889_2150bce9ff_z

Kereta Ziana Zain dipecah lagi

OMG uols! Kereta Toyota Estima Ziana Zain kena pecah lagi kate-nyek. Kejadian yang dikatakan berlaku minggu lepas pada waktu malam di luar rumah menyebabkan-nya kehilangan kamera digital. Kalau penyangak tu bijak, sebelum menjualnya di pasaran gelap baik scan dahulu mane tau kot-kot terjumpa gambar-gambar atau video yang boleh menimbulkan kontroversi. kalau ada sudi-lah berkongsi bersama Media Malaya. Kenapa penulis berkata ...

Read More »

Gambar Sazzy Falak

Gambar Sazzy Falak pun dah lame tak dikeluarkan oleh Media Malaya. So kali ni genjoy sedikit gambiran Sazzy Falak. Berita terbaru ngenai Sazzy Falak ni katenye 8 November ni genap 4 tahun ulangtahun perkahwinannya. Meskipun belum dikurniakan cahaya mata, namun Sazzy dan suaminya bahagia melayari bahtera rumahtangga. 🙂 They’re so cute-lah.

Read More »
counter statistics