Sunday , August 20 2017

Terkini

Flashback: Keluarga ND Lala 1996

Haha! Gambar keluarga ND Lala pada tahun 1996. Cuba teka siapa yang hujung kiri yg kiut miut tu. Itu ialah Shylla Amzah. Uols masih tak dapat cam muke Shylla? Cuba tengok gambar (Selebriti Raya) Keluarga ND Lala 2010. Shylla, awak dari dulu nampak kiut la. Nak signnnnnnnn.

Read More »

Flashback: Raja Ema bersama Sheqal

Raja Ema ketika Juara Lagu 94 dan masih menjadi isteri kepada Sheqal. Sekarang Sheqal sudah pun bahagia dengan isteri barunya Normah Yusof dan dikurniakan 2 orang anak. Raja Ema ape cerite yek? Ade sesape boleh bagi kami facebook Raja Ema?

Read More »

Flashback: Datuk AC Mizal bertuala seperti perempuan

Gambar yang kami bulatkan itu-lah Datuk AC Mizal, gambar ni diambil sekitar tahun 1993 dan ketika itu AC Mizal masih lagi bersama kumpulan 4U2C. Kelakar, Datuk AC Mizal bertuala ala-ala gadis seksi. ps: Tujuan kami post gambar-gambar lama bukan-lah untuk mengaibkan mana-mana pihak. Tanpa gambar lama seperti ini, takde nostalgia buat kita semua!

Read More »
counter statistics