Saturday , December 10 2016
Home / Dunia Artis / Pak Nil diserang bapa saudara peserta ujibakat On Air

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Saharul Ridzwan & Deena Emir bakal timang cahaya mata?

Pasangan selebriti, Saharul Ridzwan dan Deena Emir telah berkahwin pada bulan Oktober yang lalu. Mereka ...

13 comments

  1. aperlh org nie xprofesiOnal lnsg..ptOt trme jerlh nie smpai nk serng2 apsal??nk mngis sbb xdpt msk On Air klau xdpt msk ustazah plihan nk ngis ak ley tme gak..huhuhuh

  2. aiyohhh…buat malu saja maaa…macam la tak dapat masuk tu boleh jatuh bankrap…

  3. sangat memalu kan…. pak cik ni sedar kah siapa yang dia serang?? hohoho sekarang ni kompom dia myesal ni sebab dah buat tindakkan yang agak bodoh

  4. diaorang ni jenis yg x sedar diri…..da x berbakat tu terima la hakikat…aduhaii

  5. ala.. ni semua lakonan, nampak tak real ler… astro nak naikkan rating! Dah terlalu bosan dgn rncgn realiti astro. asyik tonton lakonan dibuat2 org2 astro dan aznil ni….

  6. iisssshhhh bangang tol… x dpt masuk nangis.. pastu ngadu kat pak cik ..

  7. Ini semua gimmick jer.. Aku krew astro aku tau la… Aznil nie pun plastik..

  8. Setuju dgn anti aznil

  9. siyes gimik kah semata mata? bru nk percaye..

  10. mak oiiiii…….huduhhhnye beber dangsuria tu, cam dah kena serang tebuan tanah!

  11. aku rase nie memang gimik lah… tp yang tak gimik …bibir dangsuria….hancor….

  12. kesiannyaaaaa..tengok muka2 yg tak tau malu nie bergaduh sama mereka…

counter statistics