Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Pakaian Mimi One Nation Emcees dikutuk peminat (8 Gambar)

Pakaian Mimi One Nation Emcees dikutuk peminat (8 Gambar)

mimieone9

Mimi, penyanyi kumpulan One Nation Emcees dikritik oleh peminatnya di laman Instagram gara-gara berpakaian ala barat ketika berada di suatu pulau.

Antara kutukan yang diterimanya seperti “pakai tak sopan lansung, bangga sangat nak tunjuk coli kau, puih“.  Walaubagaimanapun, antara komen negatif yang lain telah di padam oleh Mimi sendiri sebelum ia sempat di baca kami. Gambar penuh Mimi memakai baju jarang selepas ini.

mimieone1

mimieone2

mimieone4

mimieone5

mimieone6

mimieone7

mimieone8

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

29 comments

  1. xnak komen pasal pakaian dia cuma mimi ni pergi pulau mana siap ada askar lagi ??? cantiklah pulau dia…

  2. pakai ler baju warna lain selain putih… adehhh… bra pink lak tu

  3. nampak la yg dia ni murah pakai gitu..moga diberi hidayah

  4. nk komen org xberani sbb aku pun bkn baik sgt..

  5. Nie x silap kt pulau manukan…area sabah…mmg cntik..nie sebb kes lahad datu 2 yg ader askar. Dekt area tawau.

  6. itam belegit laa g pulau pakai gitu..hukhukhuk

  7. Ape motif mgkuk ni nk tyg tetek?? Mesti nk kepit2 tetek ke nk begmbo tu?? Begmbo ngn askar cmtu..dala dowg bebln2 xjmpe bini msg2.

  8. bukan artis dressing lagi teruk..

  9. kat malaysia ni ramai lagi cenggitu……..di tegur kang melenting………..xmodern la hapa la

  10. buang mase je kutuk dorg ni, igt dorg heran ke?kalau btul dorg heran x de mkne dorg ni berani letak gmbr cmtu kt insta…wt tmbh dosa korg je ngutuk

  11. nakharom.besar gila tetek.bley jd pornstar nie..

  12. Kalo cun xpe gk..puihhh..gambo edit bg nmpk kulit licin..pdhl..puiihh lg skali

  13. whats the big deal here please? i think she looks fab!

  14. biarla dia nak tunjuk coli ke ape. lagi pun dia pun bukannya popular sangat.Adoi.:p

  15. keras askar tu tgk tetek ter londeh…

  16. semoge beliau diberi hidayah..jgn kite marah sgt kat dia sbb yg menilai kite juga Allah..^_^

  17. takde didikan agama

  18. apa pon x boleh

  19. Sedar diri dulu kalau nak kutuk org..diri tu baik sgt kerrraaaaa

  20. Whatever..yg penting jaga diri sdiri..Mimi ur d BEST!!;)

  21. Fuuccccckkkkkkkkkk offffff… I love her… She is liked by non ***** and **** also… You all can go die….

counter statistics