Saturday , December 3 2016
Home / Gossip Panas / Pakaian Rabecca Islam yang menjadi perhatian (4 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

24 comments

  1. gila….bangga laa dapat dayang tetek macam tu..jenis perempuan melayu murahan

  2. ya allah…ampunkan la dosa wanita2 ini dan kesian sungguh betul pd suaminya yg dayus membiarkan isterinya menayangkan aurat pd umum….nnti kalau kata lebih2….mula la cakap…."hak saya la nk pakai apa pun…" mula la melenting tk tentu pasal….padahal….kecantikan itu pun dipinjam kpd kita daripada allah….kita doakan saja la mrk2 ini….pakaian tk mencerminkna namanya

  3. For a start, please ask her to remove Islam from her name. Wat an idiot.

  4. Semuga sempat bertaubat sebelum terlambat, sungguh memalukan umat Islam. Berpakaian tetapi sebenarnya TELANJANG

  5. londeh je nampakkan?

  6. Buruk nya…….

  7. Nauzubillahhhhhhhhhh… dayus sungguh suami dia membiarkan isteri bergelumang dgn dosa!!! Moga Allah swt mmberi petunjuk dan hidayah kpd dia… Berat t/jwb Rabecca sbb membaca nama ISLAM di penghujung namanya… ~

  8. aku x nak bagi nama kat anak2 aku nama2 baik.. kebanyakkan name baik2, tp perangai..golongan murtad pun ramai nama2 yg baik..
    mintak jauh semua ni..

  9. islam pada nama…tidak pada hati…

  10. nenek yg kt sbelah dia tu bule tahan gak …laki dia cm nape cmtu ??? gelojoh …bodoh punya laki

    • ye lah.
      nenek sebelah dia tu kan.. dah mcm berkemban baru kuar bilik mandi je..
      lengan geleber nak tayang2..
      tak malu aaa dorg ni
      dah tetua pun cam ni..

  11. kesian aku tgk laki dia…pkirkn dia tegur istri tp ni x,tunjuk muka bangga ada lh..

  12. aku rse nenek tu nk g mandi,tp rebecca ajk amik gmbr dlu sbb dia dah nk balik…

  13. larat laki dia tanggung dosa bini dia…

  14. Diorang ni bnyk duit. Diorang pk lps ni g haji, mintak ampun….skrg ni enjoy sakan ler….! Hiiii takutnya aku….

  15. motif?
    – fesyennya amat cantik dan rugi pulak kalau tak cuba…x sempat tukar disaat akhir
    -tak perasan pakaian tu terbelah kt bahagian dada
    – sudah pasti jadi perhatian semua org..suami dia pikir..org akan jeles dpt isteri mcm dia
    – nk tunjuk kalung leher 4 layer..klu tutup org lain x nampak pulak
    – nak tunjuk lurahnya dalam.. tak sedalam lurah org lain
    – org lain akan berfikir..untungnya laki dia dapat dia..senyum lebar

  16. Payu dara gred A+..Huhuuu..Sekali isap,seminggu kenyang.Best..

  17. Nape la pakaian xsecantik nama..aduhhhhhhh..aku lak yg malu bile tgok..

  18. mungkin dia nih islam IC aja…..

counter statistics