Sunday , September 25 2016
Home / Gossip Panas / Pakaian Sama: Abby Abadi vs. Rozita Che Wan

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

04-fizie-hot-fm-mangsa-bogel-mediamalaya

Mangsa penyebaran gambar bogel seterusnya, Fizie Hot FM? (5 Gambar)

Bulan ni macam bulan viral gambar bogel artis pula. Selepas cerita gambar bogel Idris Khan ...

11 comments

  1. baju sponsor a tu..haha..

  2. lor kebetulan ke? huhuhuhu

  3. kamooo…
    x sngke plak sme??
    eh,,spe artis sbelh abby tu???

  4. aishh,takut aku tengok manusia zaman skrg,hanyut dalam kemewahan dan keseronokan.minta djauhkan dalam hidup ni.dah akhir zaan,banyak bnda salah jadi betul,bnda betul jadi salah.moga2 Allah kurniakan hidayah kepada kita semua,aminnn…

  5. anugerah yg sme ke?x kan?..nape la designer dia wat mcm ni ek?xsian ke dgn artis yg dorg taja 2?agak2 la nk sponsor pn..

  6. sape yg pakai dl ek?tp at least kite tau la yg dorg ni artis yg pulang blk bj sponsor…

  7. ni msti kes naye artis…sian abby..

  8. nape la bj diaorg ni tunjuk2 lurah..

  9. korang sebok apahal

  10. i love abby n rozita . lau boleh 2 2 aku nk kawen!

  11. e'eley… bukan dose pon pkai bju sme.

counter statistics