Tuesday , September 27 2016
Home / Gossip Panas / Patrick Teoh hina Islam, minta maaf atas keterlanjuran

Patrick Teoh hina Islam, minta maaf atas keterlanjuran

patrickteoh1

Kenyataan Patrick Teoh di atas sangat mendukacitakan majoriti umat Islam di Malaysia. Dek kerana marah dengan kerajaan negeri Kedah dengan peraturan yang ketat untuk mengadakan konsert, Patrick tidak dapat mengawal kemarahan sehingga dia menghina agama rasmi negara.

Permohonan maaf Patrick selepas ini.

patrickteoh3 patrickteoh2

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

12 comments

  1. celaka punya cina

  2. Lu jangan kurang ajar

  3. keluar kenyataan guna otaklh..bukan guna kepala lutut…ingat maruah org islam mudah d pijak2kh.

  4. pegi balek china aa. kecor. aku mmg anti cina yg menumpang tp perangai acam lanc

  5. Ini lah jadinya kalu orang islam pun tak hormat agama sendiri apa lagi orang yang menganut agama lain..
    dia ingat mtk maaf cam tu selesai lah isu?ini soal penghinaan,maruah dan sensitivity org islam.kerajaan kena peka..bukan sewenang wenag hina pah tu mtk maaf selesai…kurang ajar punya manusia

  6. Kurang ajar! Jaga KAU PATRICK!

  7. tulah…. kalau dah RETI HORMAT AGAMA LAIN…. korang tahu x AGAMA rasmi NEGARA MALAYSIA nie aper….

  8. Terlalu Biadab…

  9. Cina punya agama talak apa pun buku, cuma buku kungfu sama main puki sahaja, sebab itu ini cina tua tempang tak tau apa dia tulis. Sembah api, bakar kertas, bakar jagong, bakar lumah, bakar keleta mau kasi sama dia punya datok, wey cina bodoh, semua sudah terbakar apa macam mau kasi lu punya atuk? Panggil Bomba la. Lu sembah api, gua mari kasi air, itu api padam. Lu main asap, itu makanan jin, itu mayat pun lu sudah bakar jadi abu, mana boleh naik keleta maaaaaaa. Cina bodoh, naik myvie tak pasang signal, suka langgar Melayu naik motor, parking 1 ringgit tak mau bayar, doule parking, makan babi….bodoh cibai lancau

  10. Kau la mother fucker!pukimak!

  11. senang je maki hamun n then minta maaf….ape rasa if agama sndri di hina..

counter statistics