Sunday , September 25 2016
Home / Dunia Artis / Peha Jasmin Hamid melecur kena air panas

Peha Jasmin Hamid melecur kena air panas

Jasmin Hamid telah melecur teruk di kedua-dua belah kakinya kerana terkena air panas semasa di set penggambaran untuk drama Buaian Kasih di Kuang, Sungai Buloh pada hari Sabtu lepas.

Kejadian berlaku apabila dia bersama beberapa rakan artis sedang duduk semeja untuk makan dan berehat dan tiba-tiba baldi berisi air panas terjatuh lalu terkena kepada mereka dan Jasmin antara yang paling teruk kesannya.

Gambar kaki kiri dan kanan Jasmin Hamid melecur teruk after the jump.

Betis kiri Jasmin Hamid yang melecur

Peha kanan Jasmin Hamid yang melecur

Sumber dipetik: mStar

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

34 comments

  1. ish3..troknya..blm lma tgk gmbr dia tunjuk2 peha..aa..dh jdik mcm ni..ish3..ksian..

    • lenkali pakai lg skirt yg paling singkat ye…
      senang skit air panas nk kena kulit tu..

  2. Tu la..pki lg seksi2..skg dh jd mcmni xde la ko nk seksi2 lg kn jasmin kn..waakakakak..x sedo dh berumo..mst nk wt surgery ni..malu pehe parut2 mcmtu..haha

    • erm… bende nak jadi…apa pun pengajaran tuk jasmin hamid.pakaile skirt labuh pas nie..pastu pkai tudung…sib baik kepala tak tercurah air panas…kan???

  3. tu tanda nya Allah maha pengasih, amaran la tu namanya

  4. yela…..ngeri aku tengok….lepas ni gerenti pakai legging hitam je….

  5. ni mesti dok tayang paha…tu yg kena tu…

  6. teruk jugak ni

    Entry Terkini:

    TOP 10 MALAYSIAN VLOGGERS & YOUTUBE CELEBRITIES!

  7. tak baik kutuk tau..abih tu orang yang tutup aurat tak penah kena air panas ke? dah namanya accident, takyah la nak kutuk2. dia seksi ke apa ke bukan dia suruh korang tolong tanggung dosa pun.

    • ko pn seksi ker? baik pnye bekap..wakkakaa

    • what??? mmg dia tak suruh kitorg tolong tanggung dosa, tapi Allah dah tetapkan sesiapa dikalangan umat Islam yang tak menegur saudara seagamanya jika mereka membuat kesalahan, akan sama2 menanggung dosa yakni dosa bersubahat.

      hey, kamu ini Islam ke apa? kamu ikut cakap Allah ke, ikut cakap manusia?

  8. tula..suka pkai skrt pendek2..Allah bayaq cash..kan lepas nie xley seksi..semoga cepat sembuh

  9. korang ni komen pon x der yang positif. tu tanda Allah sayang kat die. tak nak dia pakai seksi2 lagi lepas ni. huhu

  10. kakak_vavavoom

    Allah masih sayang awak lagi Cik Jasmine..

    DIA ingatkan awak supaya tak perlu

    pakai skit atas peha lagi lepas ni…

    Syukur Alhamdullillah ..awak masih bole

    kembali membaiki kesilapan ..

    • Ye betul. Musibah itu petanda Allah sayangkan kita, dan Dia mahu kita kembali mengikut ajaran-Nya. tapi sama ada kita mahu sedar atau tidak, itulah masalahnya sekarang.

  11. cik jasmin,

    setiap yang berlaku ada hikmahnya.

    ini sedikit sahaja ujian dariNYA.

    ini baru panas air belum lagi panas api.

    marilah kita sama2 renungkan peringatan dari ALLAH ini.

    saya juga mengingatkan diri saya sendiri yang kadangkala terlalai.

  12. kesiannye,mesti sakit sgt. tersiat kulit dia

  13. alhamdulillah di atas setiap dugaan Allah.. itu tandanya Allah masih sayangkan dia… beri amaran sebelum terlambat… Mmg x dinafikan dia penah bergambar nampak paras peha hari tu.. hidung pon dia operate kasi mancung.. mungkin ini pengajaran buat dia… semoga Allah buka pintu hati dia untuk celik dengan hikmah dugaan ini.. Kita sesame Islam ni doakanlah yg terbaik utk kak jasmin… 🙂

  14. Salam.Ada hikmah setiap kejadian Allah.Allah bg ujian dlm pelbagai btk & kita jgn duk perasan bila Allah X bg ujian kat kita menunjukkan Allah syg kat kita.Semoga anda cepat sembuh dan sama2lah kita banyak mengingati ALLAH.MAY ALLAH BLESS YOU

  15. mksudnye klo dia pkai ttup aurat xdela direct air panas tu kena ats kulit kita..klo pkai skirt je,jd cmni la..

  16. hantu kak limah

    Allah dah tarik balik kecantikan peha.

  17. adalah hikmah di sebalik kejadian itu. semoga jasmin hamid cepat sembuh ye….

  18. hurmmm..dlu sy pernah gak tekena air panas..kena kat peha mcm jasmin ni..tp masa tu ngah pakai jeans panjang..so pakai skirt ke x pakai ke..ttp melecur terukk..tp lepas baik tu xda pula parut..klu kena minyak panas or acid..mmg parut kekal la kat badan….smoga cepat sembuh jasmin..

  19. semoga kesan melecur ni peha jasmin hamid cepat sembuh..

  20. tanda amaran=)

  21. peringatan untuk sume…Ingatlah bahawa diri kite nie hak milik Allah yang dipinjamkan..Jgan kite bangga dengan apa yang kite ade kerana sumenya tidak kekal. Bila berpakaian mendedahkan aurat dan terdapat orang yang menegur jgnlah bongkak dengan mengatakan bahawa ;aku yang tanggung dosa,kau jgn sibuk nak tegur'..Perlulah kite beringat bahawa tugas manusia itu sebagai khalifah dimuka bumi ini yang perlu mengingati antara satu sama.

  22. Salam.. peringatan untuk sume…Ingatlah bahawa diri kite nie hak milik Allah yang dipinjamkan..Jgan kite bangga dengan apa yang kite ade kerana sumenya tidak kekal. Bila berpakaian mendedahkan aurat dan terdapat orang yang menegur jgnlah bongkak dengan mengatakan bahawa ;aku yang tanggung dosa,kau jgn sibuk nak tegur'..Perlulah kite beringat bahawa tugas manusia itu sebagai khalifah dimuka bumi ini yang perlu mengingati antara satu sama.

  23. zaman skrg teknologi dah canggih. doktor pakar boleh tutup parut kat paha dan betis jasmin hamid yang mengancam tu. no problem. jangan susah hati.

  24. Sedap je korang semua dok jual nama Allah yer? Peringatan dari Allah la, amaran la, macam2. Korang pernah ke nampak Allah? Kalu pernah nampak baru bole cakap banyak, kalu tak nampak, dok diam lagi baik, takut korang yang terlebih dulu masuk neraka.

  25. Lepas ni bolih lah Jasmin bawa watak MUSLIMAH pulak dan peminat bolih menilai …..

counter statistics