Sunday , December 4 2016
Home / Gossip Panas / Pembangkang berjaga-jaga, Datuk AC Mizal kini ahli UMNO

Pembangkang berjaga-jaga, Datuk AC Mizal kini ahli UMNO

Itu dia, kami tak suke nak masukkan berita busuk politik dalam blog ni tapi bila artis #kuasagelangAC sudah menceburkan diri dalam bidang ini ia menjadi satu perkara yang menarik da bomb!

Menarik bukan? AC Mizal katanya pernah ditawarkan jawatan tinggi dalam parti pembangkang, namun dek mengejarkan status Datuk yang masih tak dapat-dapat, dia kata dia menolak kerana tidak bersetuju dengan dasar yang diperjuangkan oleh parti berkenaan. Iyo-lah tu jang. Jangan nanti tiba-tiba lompat si katak lompat ya bila status Datuk tak dapat-dapat! lulz.

Undi AC Mizal untuk mengetahui #kuasagelangAC! Yeah! Parti UMNO akan semakin kukuh, kuat dan hebat dengan adanya peruntukan gelang berkuasa oleh syarikat ini dan dipakai oleh ahli-ahlinya.

Sumber dipetik: MStar

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

12 comments

  1. uuueeee,…stkat nak projek ja xpayah la beb…ak xd la bdoh sgt nak cya…uweeeksssss

  2. salam,

    baguslah tu, untuk ugama bngsa dan negara jgn jadi tali barut kominis sudahlah . .

  3. pegirah umno!! menyusahkan rakyat lg ade laa…!! umno RASUAH je lbh!!!

  4. elok le masuk maktu umno kena sumpah seranah dek memfitnah orang…..

  5. Kalo Bob Lokman masuk PAS, bukan main angkat lagi…bila cite artis lain masuk UMNO, asyik kena perli je… Masing2 punya hak, knape perlu bias?

  6. Bagusla…si AC Mizal ni dah ramai tau dia ni penipu…

    dan umno pulak memang dah ramai tahu parti penyangak..

    Si penipu join tema penyangak..

    MEMANG SESOOOOAiiiiiiiii…..

  7. opss…salah taip…

    si penipu join team penyangak..

    haha

  8. Kalau mamat ni bini masuk umno tak heran den do. Muko pun dah macam umno basi, kalau dia masuk PAS mungkn terkejut beruk gua. umno dengan dia memang padan sama sama penipu…

  9. ini suda kena lah, penipu join pembohong

  10. yeaahh i like umno

counter statistics