Sunday , September 21 2014
Home / Lain-Lain / Pengunjung zoo Hangzhou lempar bola salji ke Singa (7 Gambar)

Pengunjung zoo Hangzhou lempar bola salji ke Singa (7 Gambar)

singa-dizoo (1)

Pada kami, tidak kira seliar mana pun haiwan tersebut, kite sebagai manusia adalah tidak layak untuk menganiaya haiwan tersebut seperti ini. Sudah lah mereka dikurung di dalam sangkar untuk tontonan umum, kini mereka menjadi mangsa penganiayaan oleh manusia yang tidak bertanggungjawab pula.

Kejadian ini berlaku di Zoo Hangzhou, China apabila sekumpulan pengunjung yang hadir mula bertindak membaling bola salji ke arah singa Afrika ini. Malah apabila singa ini mampu mengelak bola salji tersebut sekumpulan manusia tidak berotak ini ketawa beramai-ramai. Orang macam ni layak dibaham singa tersebut! Huh! Lagi gambar selepas ini.

singa-dizoo (2)

singa-dizoo (3)

singa-dizoo (4)

singa-dizoo (5)

singa-dizoo (6)

singa-dizoo (7)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

32 comments

  1. serius aku nk ckp… manusia skrng lebey bangang dn liar dari haiwan… takde kenal erti kasihan langsung.. kalo aku ada kt situ.. aku humban diaorg ke bwh ..kasi k kena baham… baru puas hati …. :@

  2. NEGERI CHINA NI TERKENAL DENGAN KEDUNGUAN MASING2

  3. Setakat singa ni, diaorang buat sup tulang je.

  4. kesian singa2 tue..dalam ati dia kata "kalau aku dpt lepas aku baham sekor2"..bengong btl cina2 nie..

  5. Bangang punye org !!!! cian singa 2

  6. Agak-agaklah oi. Singa tu walaupun bukan manusia, dia pun hidupan ciptaan Tuhan juga. Biadap sungguh. Sekali korang baling salji tu dekat dia, dia elak, korang gelak. Sekali singa tu terkam, korang tinggal apa?

  7. mostly kekejaman tehadap bintang adalah dr negara mereka…….sadis dgn KEBANGGANG mereka!!!jika singa depan mata,mag lauk r korank……..

  8. kesiANNNnyer..manusia lebih kejam dr binatang..T_T

  9. nak nengok..nengok jela..kalau berani ..masuk kandang singa tuh..baling la bola salji kt singa tu puas2..kalau nak tahu sakit ke tak kalau singa tuh gigit kt leher diaorang

  10. chinese china byk sakit mental!!!! baik hapuskan semua zoo di china & lepaskan haiwan2 tu semua ke taman negara kat afrika tu…biar derang bebas…kesian sgt kat singa2 tu.. ;(

    • X pon dorang jek yg patut di kurong..pngai ngalahkan bnatang.selalu sgt la kalu bab pelik2,pengotor mmg negara china.tu x cmpor cite dgn mkanan pelik2..kalu bley najis pon nk mkn2..byak sgt mkn mende bukn2 tu otak jdik osak tu..

  11. lah bola sanji je.. nak main baling2 snow ball lh tu

  12. Sia-sia saja jadi manusia. Akal macam ni lebih baik la jadi binatang.

    • Biarla..kalau aku pun baling bola salji….bukan bunuh singa 2 pun….lainla bom ke pisau ke batu…

      • Kau ni…kesian la kat singa tu…..Cuma tetiba singa baling snowball tu..marah tak ……cam manusia la..aku tak berani nak main2 …silap haribulan aku jadi special dish…

      • eee…bodohnya hang ni…

  13. bingai tahap gaban

  14. kesian dia.. voodoo la org yg baling tu.

  15. ya Allah, kesian singa tu…:S

  16. sian singa tu…kalau aq,bukan baling bola salji!aq baling bom je kat diorang tu!mcm $!@l!

  17. Aku rasa macam nak baling dorang je bagi singa tu kenyang!:@

  18. ksian kt singer 2.babi btul

  19. China lg??!! aku tak baca tajuk pon dah boleh teka kejadian ni dekat mana.. org2 kat china ni hati kering, busuk n pengotor plak tu..sbb apa tau, dtg dr pemakanan..suka sgt mkn bnda busuk2, mkn cengkerikla, lipasla,..sbb tu Islam amat menjaga bab2 mknn n kebersihan.. i hate china!

  20. jadi manusia pun bodoh!…tu la mkn benda yg xmencerdaska minda…sbb tu wat keja sume xde pekdah…nak je aku campak sorg2 kt dlm kandang singa tu…

  21. Salji je yang dilambung….biarla orang china tu….nak main2 je…bukan lambung benda tajam pun

  22. kesian depa nie..makin maju negara makin bengap pala otak depa.. singa tu xkaco pun ko bodo..punya rakyat china yg baling salji tu..phuii!!!

counter statistics