Sunday , October 2 2016
Home / Lain-Lain / Penjara Norway yang cantik untuk Anders Breivik? (10 gambar)

Penjara Norway yang cantik untuk Anders Breivik? (10 gambar)

Selepas melihat penjara Norway yang cantik ini, adakah pembunuh Anders Breivik yang mengebom bangunan kerajaan Norway dan membunuh lebih 90 orang di pulau Utoya akan merengkuk selama 30 tahun di situ selepas dia dijatuhkan hukuman sebentar tadi?

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

14 comments

  1. Cek pn berkenan…..

  2. gila cntik…cmni aku nk dok penjara la..

  3. nie penjara ker hotel..

  4. cemerlang depa layan banduan..kalau mcm ni kat malaysia,hari2 ade kes jenayah ..belumba2 org nak naik court..duk bape lame pon takde hal..ape pon tak bley laa..

  5. klu la pengebom tu pengganas islam, sah2 la x dapek nk dok dlm penjara ni..

    • betul tu leeya. dah p bunuh ramai org. tp bagi layanan 1st class plak. betul2 bengong depa ni.

  6. camni punya penjara bkn stakat 30 tahun je, sampai mati duduk dlm ni pon aku x kisah. tp for sure penjara camni utk golongan freemasonry n loyal protestant. kalo jemaah islamiah xdernyer nk duk penjara camni. guantanamo bay la jawabnya. diorg ni kan ada masalah islamophobia.

  7. macam hotel je..best ar dpt bilik camtu..tapi apa pun penjara-penjara tetap penjara..

  8. mcm ni ramailah yg nak masuk prison..lawa cam hotel. giler kentang 🙂

  9. Siot je penjara camni. Hostel aku kat UIA pun lagi buruk. Huuu~

  10. aku pn nk duk penjara kalau cmni

  11. Taking a look forward to peer you. 366492

counter statistics