Tuesday , September 27 2016
Home / Gossip Panas / Penyanyi janda merokok di khalayak ramai

Penyanyi janda merokok di khalayak ramai

SATU petang yang indah dan damai, CAK dan beberapa rakan buat sesi minum petang di restoran di KLCC. Kononnya nak merehatkan kaki selepas penat ‘bertawaf’ satu KLCC.

Dalam berjalan-jalan itu, teman CAK terserempak dengan seorang penyanyi yang baru-baru ini bergelar janda duduk minum dengan dua temannya.

Tak kisahlah, mungkin mereka juga seperti CAK dan rakan. Lepak dan rehat. Namun, yang menyakitkan mata kami apabila penyanyi itu tanpa segan silu menghisap rokok di depan khalayak ramai, seolah-olah berasa bangga dengan perbuatan itu.

Orang di sekeliling tentu perasan muka artis. Ramai memandang sinis dan menggelengkan kepala dengan apa yang mereka lihat. Walaupun penyanyi itu tidaklah popular mana, tetapi pelanggan restoran itu tetap terkejut melihat perihalnya.

Pemakaiannya sukar untuk CAK nyatakan sebab dia memang terkenal dengan fesyen dedah ini. Jadi CAK ‘no comment’.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

04-fizie-hot-fm-mangsa-bogel-mediamalaya

Mangsa penyebaran gambar bogel seterusnya, Fizie Hot FM? (5 Gambar)

Bulan ni macam bulan viral gambar bogel artis pula. Selepas cerita gambar bogel Idris Khan ...

9 comments

  1. Kalau baru bergelar janda tu.. ni mesti Azharina! Haha…

  2. ramai janda..farah asikin tu pom same

  3. haha cnfirm azharina ni dia kn mmg ske dedah2 farah ashikin x

  4. aku rase atilia la…

    • aku sokong cakap kau.. sebab dia la yang baru bercerai tu.. dia pun penyanyi paling tak popular kalau dibandingkan Azharina & Farah Asyikin. lagu dia mana pernah top

  5. atilia…tgk gigi n gusi dah tau smoking kuat..
    dahla x fofuler…

  6. lantak la dia…
    asal kita ni ok dah…
    cam ner la nak pndg baik kay mereka ni

  7. nama x-balak roslinawaty(bdk sek aku dl)wawawwaaw

    mmg gediks

    1) TS jeffry

    2) bard indigo

    3)achong

    4)

    johan poyo

    ni jer yg aku tau

    huhu

counter statistics